2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهرداد میناوند و علت فوت

بیوگرافی کامل مهرداد میناوند و علت فوت

مهرداد میناوند بازیکن تیم ملی ایران که 8 بهمن ماه سال 99 درگذشت زاده سال 54 بود. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود.

 وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی است.وی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

 

مهرداد میناوند و پسرش
او در بازی خاطره سازه ملبورن و صعود ایران به جام جهانی از بازیکنان اصلی بود و خوش درخشید. او یکی از حماسه سازان ملبورن بود. 
در تاریخ ۹۹/۱۰/۵ میناوند به دلیل کرونا در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری شد. پزشکان به دلیل زجر در تنفس، او را با دارو بیهوش کردند تا بتوانند فعالیت ایمنی را در آقای میناوند بیشتر کنند تا شانس افزایش اکسیژن در خون بیشتر شود.
مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی کرده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش در چند سال گذشته  را شایعه خواند.

بیشتر بخوانید: مهرداد میناوند درگذشت


مهرداد میناونددرباره شایعاتی که نسبت به او گفته بود اینطور اظهار نظر کرده بود: در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفته بود:به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

بیشتر بخوانید: حسرت بزرگ وجدایی تلخ مهرداد میناوند از پسرش


 پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.
شهریور سال 1396 بود که مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. به دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.

 


مهرداد میناوند یک پسر به نام آریا دارد که او را عزیزترین شخص زندگی اش معرفی کرده بود. او به دلیل بدهی مالیاتی نتوانست از کشور خارج شود و پسرش را ببیند. مادر آریا سالها قبل از میناوند جدا شده بود. مهرداد میناوند در تاریخ 9/9/99 دوباره ازدواج کرده بود که متاسفانه دوماه بعد از این ازدواج درگذشت. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/09
خدا رحمتش کنه
زیبا 1399/11/09
خدا رحمتشون کنه وصبرجزیل به همسروبقیه بازماندگانش عطا کند.امین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.