2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
هنرپیشه های زن سینمای ایران که در گذر زمان زیباتر شدند

هنرپیشه های زن سینمای ایران که در گذر زمان زیباتر شدند

هنرپیشه های زن ایرانی به جای اینکه در گذر زمان پیر شوند جوانتر شدند. عکس هایی از قبل وبعد از عمل جراحی آنها را اینجا ببینید

جامعه پویا -هرچند بازیگران زیادی اصرار دارند بگویند که هیچ عمل جراحی روی صورتشان انجام ندادند و زیبایی که دارند کاملا طبیعی است اما تغییراتی که آنها در گذر زمان کرده اند می تواند بخشی از کارهای زیبایی که روی صورتشان انجام دادند را به خوبی دید. بازیگران زن ایرانی که در گذر زمان تحت عمل جراحی زیباتر شده اند را با هم مرور می کنیم. 

 


 شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی


شبنم قلی خان چند روز قبل نیز در استوری اعلام کرد هیچ عمل جراحی روی صورتش انجام نداده و زیبایی اش طبیعی است اما مروری بر عکس های او از دوران جوانی تا کنون نشان می دهد حالت بینی او کمی عوض شده است.
 بینی او کمی روبه بالا شده هرچند به نظر می رسد همانطور که خودش گفته است جراحی روی صورت او انجام نگرفته اما تغییراتی در وضعیت بینی او ایجاد شده است که چهره زیبای این هنرپیشه را زیباتر کرده است.

 


بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی


بهنوش طباطبایی هیچ وقت درباره اینکه جراحی روی صورتش انجام داده یا خیر صحبت نکرده است اما به نظر می رسد او نیز بینی خود را تغییراتی داده و قرینه سازی هم در گونه هایش داشته است. بهنوش طباطبایی علاوه بر بازیگری مدل نیز هست. او بعد از جدایی از مهدی پاکدل تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و حالا دکتری روانشناسی دارد. 


مهریه بهنوش طباطبایی یکی از خبرهای جنجالی زمان خود بود. او با اینکه مهریه سنگینی داشت و به تاریخ تولدش سکه مهریه داشت اما به گرفتن خانه ای که آن هم در مهریه اش بود بسنده کرد و به صورت توافقی از مهدی پاکدل جدا شد. مهدی پاکدل چندی قبل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد. 


نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی


نیوشا ضیغمی دیگر بازیگر ایرانی است که تا به حال عملهای جراحی زیادی روی صورتش انجام داده است. او دو بار بینی اش را عمل کرده و آخرین بار هم مدعی شد به دلیل مشکل تنفسی مجبور به عمل جراحی شده است. 
نیوشا ضیغمی تغییراتی نیزدر لبهای خود ایجاد کرده است. 

 


طناز طباطبایی

طناز طباطبایی


دیگر بازیگری که با گذر زمان بسیار زیباتر شده است طناز طباطبایی است او با جراحی شگفت انگیزی که روی بینی اش انجام داد به طور کلی صورتش تغییر کرد. طناز طباطبایی نیز تغییراتی در صورتش ایجاد کرده است. حالت پلکهای خانم طباطبایی نیز عوض شده و کمی چاقی صورت او را بسیار زیباتر کرده است. 

 


پرستو صالحی

پرستو صالحی


گونه های  پرستو صالحی یکی از جذابیت های او محسوب می شود. پرستو صالحی همیشه تاکید کرده گونه هایش طبیعی است و عمل جراحی خاصی انجام نداده اما توجه به بینی او نشان می دهد او نیز جراحی بینی انجام داده است. 
هرچند طبیعتا باید در گذر زمان صورت او افتاده تر می شد اما بسیار زیباتر و جذاب تر شده است. 

 


مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی خودش در یک مصاحبه گفته است که از روش های مختلف مراقبت از پوست استفاده می کند و با بوتاکس کردن نیز مشکلی ندارد اما به نظر می رسد کارهایی که او روی زیبایی اش انجام می دهد بیشتر جنبه نگهدارنده دارد تا زیباتر کردن. او جذابیت دوران جوانی اش را همچنان حفظ کرده است. البته بینی مهتاب کرامتی نشان می دهد جراحی شده است. مهتاب کرامتی قبل از ورودش به سینما بینی خود را جراحی کرده و بعد از بازیگری تغییر اساسی در صورت خود به وجود نیاورده است. 

 


هانیه توسلی

هانیه توسلی


هانیه توسلی یکی از بازیگرانی است که تغییرات زیادی روی صورتش ایجاد شده است. بینی او جراحی شده و صورتش پرتر شده است. گذر زمان هانیه توسلی را زیباتر کرده است.

 


فریبا نادری

فریبا نادری
یکی از بازیگرانی که تغییرات بسیار اساسی کرده است فریبا نادری است. فریبا نادری بینی اش را عمل کرده و به نظر می رسد تغییراتی هم در گونه ها و خط لبخند داشته است. او نسبت به گذشته بسیار جذابتر شده است. 

 


کتایون ریاحی

 

کتایون ریاحی
کتایون ریاحی به نیکول کیدمن ایران معروف است. او زیبایی خیره کننده ای دارد البته این زیبایی هرچند بخشی ذاتی است اما نباید از عمل های جراحی که انجام داده است هم غافل شد بارزترین عملی که او انجام داده عملی است که روی بینی اش انجام داده است و صورت او را به صورت کلی دگرگون کرده است. به نظر می رسد او گونه هایش را هم تغییراتی داده است. با اینحال بانوی سینمای ایران در 60 سالگی بسیار جذاب و زیباست.

 


شیلا خداداد

شیلا خداداد


شیلا خداداد نه تنها با جراحی که انجام داد صورتش تغییر کرد بلکه زندگی اش هم تغییر کرد. او توسط شوهرش مورد عمل جراحی قرار گرفته است. شوهر شیلا خداداد جراح فک و صورت است و بعد از اینکه بینی شیلا خداد را مورد جراحی قرار داده از او خواستگاری کرده و آنها با هم ازدواج کردند. 
شیلا خداداد هرچند سعی می کند صورت خود را به صورت طبیعی نگهدارد اما مشخص است که کاملا تحت نظر یک پزشک از پوست و زیبایی خود مراقبت می کند. او تغییر اساسی نکرده و تنها تغییری که در صورتش داشته عمل جراحی بینی اش بوده است. 

 


تغییراتی بر اساس مد


همه انسانها بر اساس مد روز تغییراتی می کنند. همه این بازیگران در عکس های قدیمی ابروهایی کشیده و نازک داشتند ولی ابروهای همه انها در عکس های جدید پهن شده است. باید توجه داشت که بخشی از جذابیت این افراد برای این است که ابروهایی زیبایی دارند و براساس مد و زیبایی سالهای اخیر پیش رفته اند. ابرو بخش جذابی در صورت انسان هاست. بخش دیگری از جذابیت ایجاد شده در این خانم ها به دلیل لوازم آرایش و گریم است با پیشرفت علم پزشکی در تولید لوازم آرایشی خط و خطوط و تغییرات اساسی و چروک هایی که در چهره ایجاد می شود تا حد بسیار زیادی کنترل و پوشانده می شود. بنابراین زیبایی این افراد چندان غیر قابل باور نیست. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.