2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم ستاره بازی ، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم ستاره بازی ، خلاصه داستان و بازیگران

فیلم ستاره بازی ساخته هاتف علیمردانی است که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید. خلاصه داستان و بازیگران را اینجا ببینید

جامعه پویا -فیلم ستاره بازی فیلمی است در ژانر اجتماعی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر 99 به نمایش در آمد. 
هاتف علیمردانی کارگردان این فیلم است هاتف علیمردانی کارگردان فیلم موفق کوچه بی نام، کار فیلمبرداری ستاره بازی را در آمریکا و  از اواسط مهر 98 آغاز کرد.  هاتف علیمردانی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

 

فیلم ستاره بازی
خلاصه داستان ستاره بازی


در خلاصه داستان این فیلم آمده است "امروز بیست و نهم نوامبره. از اون هالووین لعنتی داره یه ماه میگذره. من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد..."
داستان فیلم ستاره بازی از آمریکا شروع شده و در ایران ادامه پیدا می کند. ستاره بازی اولین فیلم ایرانی- امریکایی بعد از انقلاب است. 

 


بازیگران فیلم ستاره بازی 


فرهاد اصلانی
مایکل مدسن
شبنم مقدمی
علی مصفا
مارشال منش
ملیسا ذاکری
لیندا جویز
هاوارد رسنزتین
دان لیستر
هیدی کدنبرگ
دان فورد
جان ویلر
حسن صنعتی
سامان اصلانی
هستی جوادی

علی مصفا در ستاره بازی


 هاتف علیمردانی کارنامه موفقی در ساخت فیلم هایی با ژانر اجتماعی دارد و در بیشتر فیلم هایش هم با شبنم مقدمی کار کرده است. هاتف علیمردانی پیش از این، فیلم هایی چون راز درخت تاران، یک فراری از بگبو، به خاطر پونه، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام، هفت ماهگی، آباجان و کلمبوس را کارگردانی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.