2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خواص حیرت انگیز روغن یاس ؛ از تقویت قوای جنسی تا جلوگیری از پیری پوست

خواص حیرت انگیز روغن یاس ؛ از تقویت قوای جنسی تا جلوگیری از پیری پوست

روغن گل یاس یک ماده معجزه گر است. خواص بسیار زیاد آن می تواند سلامت پوست و سلامت جنسی شما را تضمین کند. همه چیز درباره روغن یاس را اینجا بخوانید

جامعه پویا -گل یاس میان مردم به عنوان گلی خوشبو که برای نگهداری در خانه مناسبت است می شناسند. اما خواص گل یاس برای پوست و مو آنقدر زیاد است که شگفت زده می شوید. 


گل یاس یکی از بهترین منابع برای محافظت از پوست و مو است. 

روغن گل یاس


روغن گل یاس و جلوگیری از پیری زودرس


روغن گل یاس بنفش از پیری زودرس جلوگیری می کند. روغن گل یاس باعث جوانتر دیده شدن شما می شود. خطوط و چین و چروک های سطحی را از بین می برد. و از ایجاد لکه روی صورت جلوگیری می کند. از دیگر خواص روغن یاس برای پوست جلوگیری از افتادگی پوست است. بسیاری از کرم های پوستی که ضد چروک و افتادگی هستند کرم هایی هستند که از روغن یاس در آنها استفاده شده است. 

بیشتر بخوانید: خواص اعجاب‌ انگیز سنبل الطیب ؛ از کاهش اضطراب تا درمان درد قاعدگی


روغن یاس یک ضد آفتاب طبیعی


اگر به کرم های ضد آفتاب در بازار حساسیت دارید باید بدانید یکی از بهترین ضد آفتابهای طبیعی روغن یاس است. روغن یاس با توجه خواص پوشانندگی که دارد یک انتخاب مناسب به عنوان ضد آفتاب طبیعی است شما با استفاده از روغن یاس در واقع با یک تیر چند نشان زده اید می توانید با اینکار هم از پیری پوست جلوگیری کنید و هم چروک های صورتتان را از بین ببرید و هم آن را در برابر نور خورشید کاملا محافظت کنید. روغن گل یاس به عنوان نرم کننده برای قفل رطوبت در پوست. شیرین کننده ها به ویژه برای افرادی که با پوست خشک مشکل دارند ، بسیار مهم هستند ، که می تواند در اثر همه چیز از آب و هوای شدید گرفته تا پوست ایجاد شود. شرایط.

 

خواص روغن یاس

روغن یاس را می توان به یک لوسیون بدن اضافه کرد تا نه تنها عطر را بهبود بخشد ، بلکه به تقویت اثر مرطوب کننده لوسیون نیز کمک می کند.همچنین می تواند با روغن حامل دیگری برای تولید روغن بدن مورد استفاده قرار گیرد. می توان مستقیماً روی پوست استفاده کرد تا رطوبت بیشتری حفظ شود.به عنوان یک فواید اضافی ، روغن یاس همچنین می تواند به عنوان یک روغن مو برای کمک به مرطوب نگه داشتن مو و پوست سر ، به خصوص بعد از یک جلسه شستشو.

بیشتر بخوانید: خواص مریم گلی برای سرطان ریه


روغن یاس کاهش دهنده استرس


جالب است بدانید روغن یاس یکی از بهترین تسکین دهندها در استرس است. یکی از محبوب ترین کاربردهای روغن یاس  در آروماتراپی است. آروماتراپی یک روش بهداشتی جامع است که دارای مزایای زیادی از جمله کاهش درد و بهبود خواب است.
روغن یاس را می توان در انواع محصولات آروماتراپی مانند روغن ماساژ یا لوسیون بدن استفاده کرد. هنگامی که از آن به عنوان روغن یا لوسیون استفاده می شود ، می تواند با ایجاد یک مانع محافظ بر روی پوست ، باعث حفظ رطوبت شود. رایحه روغن یاس بنفش همیشه افراد را به روزهای تنبلی ایام تابستانی در دوران کودکی بازمی گرداند، بنابراین استفاده از آن برای افزایش روحیه یک انتخاب آسان به نظر می رسد. مواد موجود در روغن یاس بنفش منجر به کاهش التهاب اعصاب در مغز شده و امکان تولید و استفاده مؤثرتر از هورمون های احساس خوب، را فراهم می آورد. همچنین می تواند شاخص های دیگر استرسی مانند فشار خون بالا و وجود هورمون استرس کورتیزول را کاهش دهد.

 

جلوگیری از پیری پوست
روغن یاس یک ضد التهاب قوی


اگر پوستی ملتهب دارید یا به هر دلیلی دچار اکنه شده اید و می خواهید هرچه زودتر جای ان از بین برود. یکی از بهترین کارهایی که می توانید بکنید استفاده از روغن یاس است. روغن یاس می تواند به شما کمک کند تا التهاب را از بین ببرید. همچنین برای از بین بردن جای زخم نیز یک روغن بسیار مناسب است. 
التهاب، واکنش طبیعی بدن است که در مواقع رخداد یک اشتباه در بدن بروز پیدا می کند، پاسخ التهابی مانند ورود یک ماده خارجی به داخل بدن است، یا زمانی که یک آسیب وارد می شود. قرمزی و تورم یک عضو در هنگام التهاب یک اتفاق طبیعی است، اما گاهی بدون کمک های بیرونی از بین نمی رود. روغن یاس بنفش حاوی ماده ای است که نشان داده که باعث کاهش التهاب ها می شود.

 


 روغن یاس برای کاهش فشار خون


بالا رفتن فشار خون بیشتر به دلیل اضطراب است. به همین دلیل هم روغن یاس می تواند در کاهش فشار خون به شما کمک کند. از آنجایی که روغن گل یاس هوشیاری و سطح انرژی را افزایش میدهد، میتواند اثرات آرام بخش داشته باشد و بر حالات و فعالیتهای عصبی مانند بی خوابی، تپش قلب و تحریک پذیری تأثیر مثبت بگذارد. در آروماتراپی گفته می شود که استنشاق مولکول های روغن یاس یا جذب روغن گل یاس از طریق پوست باعث انتقال پیام به ناحیه مغزی به نام سیستم لیمبیک می شود. این منطقه در کنترل احساسات نقش دارد و همچنین بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد و اگر دچار فشار خون باشید ان را کاهش می دهد. 

بیشتر بخوانید: خواص دود کندر چیست و چطور از آن استفاده کنیم


کمک به کاهش عوارض یائسگی و تقویت قوای جنسی


سالهاست که روغن های گیاهی برای درمان علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و افسردگی مورد استفاده قرار می گیرند.یک بار در هفته ماساژ آروماتراپی به مدت هشت هفته، علائم یائسگی را تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر به دنبال راه های طبیعی برای کاهش علائم یائسگی هستید، ماساژ با استفاده از ترکیبی از روغن های گیاهی شامل: روغن گل یاس، روغن اسطوخودوس، روغن گل سرخ و روغن گلاب نتیجه خیلی بهتری به همراه دارد.

 

ین نکته را مد نظر قرار دهید که استنشاق روغن گل یاس بر قوای جنسی بسیار تأثیرگذار است و موجب افزایش گردش جریان خون در اندام جنسی میشود. برای شروع یک رابطه جنسی رضایت بخش، چند قطره روغن گل یاس را به وسایل اتاق خواب بمالید. همچنین سعی کنید مقداری روغن را روی گردن خود نیز بمالید، زیرا گرمای بدن شما رایحه را تقویت می کند. همچنین می توانید چند قطره را روی رختخواب ، یک حمام گرم یا یک دیفیوزر در اتاق خواب اضافه کنید


نکته

روغن گل یاس به طور کلی بی خطر است و گزارشهای مربوط به سوزش پوستی و واکنش آلرژیک بسیار نادر است. چون مانند هر گیاهی، همیشه خطر واکنش آلرژیک وجود دارد، بهتر است، روغنهای گیاهی قبل از استفاده مستقیم روی پوست، ابتدا در روغن حامل مانند روغن بادام شیرین، روغن زیتون یا روغن ناگیل رقیق شوند، سپس مقدار کمی روغن رقیق شده بر روی لکه ای از پوست مالیده شود. اگر باردار یا شیرده هستید، یا سابقه واکنش آلرژیک شدید را دارید، قبل از استفاده از هر روغن گیاهی با پزشک مشورت کنید.

 


 آنچه در بخش سلامت سایت جامعه پویا منتشر می شود جنبه آگاهی بخشی دارد و اگر قصد درمان با این اطلاعات را دارید حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید چرا که هر بدن واکنش ها و شرایط خاص خودش را دارد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.