2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حال علی انصاریان وخیم شد

حال علی انصاریان وخیم شد

علی انصاریان که طی روزهای گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده بود دوباره در شرایط سخت قرار گرفت.

جامعه پویا -علی انصاریان  که هم زمان با مرحوم مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد روزهای بسیار سختی را می گذارند. 
علی انصاریان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و پزشک معالجش گفته وضعیت ریه های او از مهرداد میناوند هم وخیم تر است. 
این دو اسطوره فوتبال ایران بعد از شرکت در یک برنامه تصویری به کرونا مبتلا شدند و مهرداد میناوند 8 بهمن ماه بعد از آمبولی وسیع ریه جانش را از دست داد.
علی انصاریان نیز شرایط  بسیار وخمی دارد گفته می شود درمان های انجام شده روی او تا کنون نتوانسته حالش را بهتر کند و او همچنان در حال مبارزه با کروناست. 
شب گذشته یکی از پزشکان معالج علی انصاریان در یک لایو اینستاگرامی گفته بود علی انصاریان تا بعد از ظهر دیروز حالش خوب بود و امیدوار بودیم بتوانیم او را از بخش مراقبت  های ویژه خارج کنیم اما یکباره دچار تنگی نفس شدید شد و اسکن قلب او نشان داد وضعیت سختی دچار شده است. 
وی گفت: وضعیت ریه های علی انصاریان از مهرداد میناوند نیز وخیم تر است. 
گفته می شد علی انصاریان توانسته خودش غذا بخورد و دستگاه اکسیژن را برای دقایقی از بدنش جدا کرده اند اما بدحالی مجدد او باعث شد تا حالش یکباره وخیم شود. او حتی توانسته بود چند قاشق غذا بخورد اما دوباره بد حال شد. 
علی انصاریان که این روزها یک فیلم هم در جشنواره فیلم فجر دارد روی تخت بیمارستان و به حالت نیمه بیهوش افتاده است. 
پزشکان شب گذشته بالای سر علی انصاریان حاضر شدند و توانستند کمی وضعیت او را به ثابت برسانند اما همچنان وضعیت این فوتبالیست وخیم اعلام شده است. 
دوستان علی انصاریان که در بیمارستان حاضر شده بودند همگی از مردم خواستند برای علی انصاریان دعا کنند چرا که سطح هوشیاری او نیز کم شده است. 
پزشک معالج علی انصاریان گفته است او بعد از ظهر دیروز توانست به مدت چند ثانیه با علی پروین نیز صحبت کند و علی پروین از او خواست تا قوی باشد و بیماری را شکست بدهد. 
خانواده علی انصاریان از مردم خواستند برای سلامت این ورزشکار و هنرمند دعا کنند. 

احسان علیخانی، شهره سلطانی ، محسن کیایی، محمدرضا گلزار و تنی چند از سلبریتی های سینمایی و تلویزیونی از مردم خواستند برای علی انصاریان دعا کنند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.