2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

سرنوشت عجیب شرکت کننده عصر جدید بعد از حذف از مسابقه

پویان جناتی خواننده ای که از دور مسابقات عصرجدید حذف شده بود سرنوشت عجیبی پیدا کرد. اینجا را ببینید

جامعه پویا - پویان جناتی خواننده جوانی که در مرحله دوم از سری دوم عصر جدید با رای داوران حذف شد سرنوشت متفاوتی پیدا کرد. 

او که برای یک اجرا افتخاری در برنامه معرفی فینالیست های عصرجدید حاضر شده بود گفت که برای بازی در یک سریال انتخاب شده است. 

پویان جناتی به عنوان خواننده در برنامه عصر جدید شرکت کرد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد اما در مرحله دوم داوران اجرای او را نپسندیند و حذف شد.

او در توضیح ماجرا گفت: درمرحله دوم وقتی که من اجرا کردم قرار بود بهرام افشاری که دوست دیرینه من است اجرای من را ببیند او در دفتر کارگردانی بوده است که با هم این اجرا را دیده بودند و کارگردان از چهره من خوشش امده و من را مناسب نقش سریال جدیدش تشخیص داده بود. 

اینطور شد که من حالا هنرپیشه شده ام. 

پویان جناتی از کسانی که از مسابقه عصرجدید حذف می شوند خواست ناامید نشوند و به تلاش خود ادامه دهند چراکه شاید حذف شدن افق جدیدی را در زندگی آنها باز کند. 

گفته های پویان جنتی را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/18
سلام و علیکم؛به نظر من محمد هادی از کرج این ویدیو و یا فیلم خوب بود ولی اما اگر می شود دانلود کرد دیگر از عالی هم بهتر می شود؛؛؛؛؛اگر اهمیت دادید سالم؛پیروز؛موفق باشید در کل

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.