2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

قطع برنامه شوتبال به خاطر گریه های مجری برنامه برای علی انصاریان

حامد آهنگی مجری برنامه شوتبال که از دوستان نزدیک علی انصاریان و مهرداد میناوند بود به دلیل گریه های شدید نتوانست برنامه را ادامه دهد. اینجا را ببینید

جامعه پویا - حامد اهنگی بازیگر کمدی و مجری برنامه شوتبال که از دوستان نزدیک علی انصاریان و مهرداد میناوند بود در برنامه شوتبال کنترل خود را از دست داد و به خاطر گریه های بی امان نتوانست ادامه دهد و برنامه برای لحظاتی قطع شد. 

حامد اهنگی در برنامه شام ایرانی با علی انصاریان هم گروه بود. دوستی این دو سلبریتی به سالها قبل باز می گردد و علی انصاریان و مهرداد میناوند در برنامه شوتبال چندینبار شرکت کرده بودند. 

حامد اهنگی در اخرین برنامه شوتبال زمانی که می خواست برای مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند تسلیت بگوید اشک هایش سرازیر شد و دیگر نتوانست ادامه بدهد. هرچند عوامل برنامه سعی کردند او را آرام کنند اما گریه های بی امان این مجری باعث شد برنامه برای دقایقی متوقف شود. اینجا را ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.