2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

ببینید ؛ اشک های بهاره سرگلزایی شرکت کننده عصرجدید برای پدری که دیگر نیست

بهاره سرگلزایی شرکت کننده بخش دوبلور عصر جدید از پدری که دیگر نیست گفت و اشک ریخت. اینجا را ببیند

جامعه پویا -بهاره سرگلزاری جوانی که به عنوان استعداد دوبله در برنامه عصرجدید شرکت کرده بود با توضیح بخشی از زندگی خصوصی اش حال و هوای این برنامه را تغییر کرد. 


بهاره سرگلزاری جوانی 22 ساله است که با تشویق استادش برای شرکت در برنامه عصر جدید ویدئو ارسال کرد و پذیرفته شده. او وقتی در اجرای مرحله نیمه نهایی مورد انتقاد شدید آریا عظیمی نژاد قرار گرفت توضیح داد که هیچ ادعایی نه در زمینه دوبله و نه در زمینه عروسک گردانی ندارد. 

 


آریا عظیمی نژاد به بهاره سرگلزاری انتقاد کرد که چرا عروسک گردانی کرده است درحالیکه اینکار را بلد نیست و به او چراغ قرمز داد . بهاره سرگلزاری نسبت به این سوال پاسخ داد که قصدی برای به نمایش گذاشتن عروسک گردانی اش نداشته است و ادعایی هم در این زمینه ندارد. 

 


بهاره سرگلزاری در نهایت به مرحله فینال نیمه نهایی راه یافت و قبل از اینکه از مردم بخواهد به او رای بدهند گفت که در این برنامه آنچه برایش مهم است خوشحالی مادرش است و این شوق را دیده و برایش کافی است.  او در پاسخ به این سوال احسان علیخانی که چرا تا این حد خوشحال کردن مادرش برایش مهم است از غم نداشتن پدر گفت و توضیح داد که وقتی سه سال و نیمه بوده است پدرش را از دست داده است. 
بهاره سرگلزاری متولد بم است و به گفته خودش در زمان زلزله بم هفت ساله بوده است. 
دو فینالیست مرحله نیمه نهایی عصر جدید در این دوره هر دو 22 ساله هستند بجز بهاره سرگلزاری ، عرفان طهماسبی نیز به مرحله رای گیری مردمی راه یافت. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/12/21
هندی بازی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.