2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

سکانس بسیار خنده داری از فیلم اژدر با رقص علی انصاریان

علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر که درگذشتش تاثیر بسیار زیادی روی جامعه گذاشت در فیلم طنز اژدر نقش آفرینی کرده است. سکانس جذابی از این فیلم را ببینید

جامعه پویا - فیلم اژدر فیلمی کمدی است که مرحوم علی انصاریان در آن نقش آفرینی کرده است. 

علی انصاریان در این فیلم با دی جی فسنقوری می رقصد و صحنه ها و سکانس های خنده داری را رقم می زند. 

علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران بود که خاطرات زیادی را برای مردم ایران رقم زد. حضور او بعد از فوتبال در سینما بود که با درخشش چشم همگان را خیره کرد. او در جشنواره فجر 99 فیلم رمانیتسم عماد و طوبی را داشت. 

علاقه فراوان علی انصاریان به مادرش یکی از مسایلی بود که در سطح جامعه با واکنش های زیادی مواجهه شد و به همین دلیل هم بسیار تحسین می شد. علی انصاریان و مهرداد میناوند اوایل بهمن ماه سال 99 به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند. 

آنها در یک برنامه تصویری برای گزارش دربی به این بیماری مبتلا شدند و گفته می شود فیلم بردار این برنامه نیز در همان روز به کرونا مبتلا شده و حالا در کماست.

علی انصاریان در فیلم اژدر نقش آفرینی کرده است اژدر فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1397 به کارگردانی رضا سبحانی است. در این فیلم بازیگرانی چون لوون هفتوان، بهاره رهنما، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست و ... به ایفای نقش پرداخته اند. «اژدر» داستان مرد فقیر و تنگدستی را روایت می کند که به یکباره قدرت و توانمندی منحصر به فردی پیدا می کند

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.