2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

ببینید ؛ نجات مادر بیمار شرکت کننده عصر جدید توسط احسان علیخانی

احسان علیخانی با کمک هایی که به مادر عظیم یکی از شرکت کنندگان افغانستانی عصر جدید کرد توانست او را به سلامت از بیمارستان ترخیص کنند. جزئیات را اینجا ببینید

جامعه پویا - گروه پرواز در عصر جدید گروهی از جوانان افغانستانی هستند که در ایران زاده شده و علاوه بر کار سختی که انجام می دهند به هنر و علاقه خود نیز می پردازند. 

گروه پرواز در اوج شگفتی داوران عصر جدید با رای مردمی وارد رقابت شدند و بسیار خوش درخشیدند ، حضور این گروه در مرحله نیمه نهایی با مشکلاتی مواجه بود که انطور که عظیم سرگروه پرواز توضیح داد این مشکلات برطرف نمی شد مرگ با کمک احسانم علیخانی.

تراژدی زندگی عظیم با کرونا رقم خورد و مادرش دچار کرونا شد، اینطور که عظیم در مصاحبه ای با بشیر حسینی توضیح داد ،ابتدا عظیم به کرونا مبتلا شد و سپس مادرش درگیر این بیماری شد که کلیه ها و ریه او را درگیر کرد. 

عظیم در برنامه عصرجدید توضیح داد که احسان علیخانی با هماهنگی هایی که انجام داده است مادر او را از بیمارستان ترخیص کرده است. هرچند عظیم توضیح نداد که کمک احسان علیخانی چطور بوده است اما احسان علیخانی توضیحات او را تکمیل کرد. این سکانس پراحساس را ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.