2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين

سانسور عجیب و گسترده برنامه عصر جدید و پیش بینی احسان علیخانی

سانسور اجراهای عصرجدید در مرحله نیمه نهایی با واکنش یکی از شرکت کنندگان روبه رو شد . اینجا را بخوانید

جامعه پویا -اجرای برنامه نیمه نهایی عصر جدید با حاشیه هایی مواجه شد و سانسور بخشی از این برنامه واکنش هایی را در پی داشت. 
هرچند احسان علیخانی در برنامه پیشبینی این سانسور را کرده بود اما حتی خود او هم تصور نمی کرد گستردگی سانسور به حدی باشد که برنامه علی فریادی استند آپ کمدین عصرجدید تقریبا بی خاصیت شود. 

بیشتر ببینید : ببینید ؛ دعوای رویا نونهالی با احسان علیخانی و شرکت کننده عصرجدید


اجرای دیشب علی فریادی شبیه به اجراهای قبلی اش نبود و مردم چیز دیگری از علی فریادی دیده بودند با این حال چهار چراغ سفید گرفت و این سوال پیش امد که اساسا داوران به چه چیز رای سفید دادند؟ تا اینکه علی فریادی راز این رای سفید را فاش کرد. 
او در اینستاگرامش نوشت که اجراشب گذشته به حدی سانسور شده بود که تصورش را نمی کرد و نمی دانست کدام بخش از اجرا را باید در اینستاگرامش به نمایش بگذارد. 

علی فریادی چه نوشت ؟


علی فریادی درباره این اجرای پرحاشیه نوشت: 
سلام همونطور که آقای علیخانی هم پیش بینی کردن، بخش هایی از اجرای من برای جلوگیری از دلخوری بعضی افراد مشهور و مشاغل و... به طور کامل پخش نشد که اگه می‌شد قطعا خیال هممون از اجرای فینال راحت بود.
این اجرا باید انجام می شد تا بحث مردم عادی اونجور که شایستشونه به پایان برسه..
ولی حالا که تا اینجا با لبخندتون منو به این جایگاه رسوندید بهم اعتماد کنید تا فینالو باز مث همیشه به آتیش بکشیم و قول یه اجرای جدیدتر و متفاوت تر رو به شما میدم 
برای رای دادن به من با شماره ستاره هفتصد و هشتاد ستاره یک مربع (#1*780*) از اپ روبیکارو نصب کنین و در قسمت سرویس ها و در صفحه عصر جدید به بنده رای بدین که منت دار همتون هستم.

 

 بیشتر ببینید: شوخی خنده دار علی فریادی با نامزدبازی در عصر جدید

اجرای علی فریادی تنها اجرایی نبود که سانسور شد. دیگر اجرای برنامه عصر جدید که اتفاقا آن اجرا هم برای راه یافتن به فینال انتخاب شد نیز سانسور شد. دست اندرکاران عصر جدید برای برنامه گروه مجاز را هم سانسور کردند. در انونس پخش شده از اجرای گروه مجاز یکی از بازیگران این گروه با حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیمای ایران در رم هم شوخی کرده بود که این سکانس از اجرای این تیم حذف شد. 


به نظر می رسد تیم عصرجدید تصور نمی کردند این سکانس حذف شد در غیر این صورت این سکانس را برای آنونس انتخاب نمی کردند. 
رسم و معمول بر این است که قسمت های جذاب اجراها برای مخاطب به شکل تیزر و آنونس منتشر شود و احتمالا سکانس حذف شده گروه مجاز نیز بخشی از آن بوده است. هرچند گروه مجاز به مانند علی فریادی به این سانسور واکنش نشان ندادند. 
.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.