2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

ببینید ؛ تفریحات خاص سینا مهرداد

سینا مهراد بازیگر و سلبریتی جوان کشورمان تفریحات خاصی دارد که موقع ناراحتی انجام می دهد تا کمی آرام شود. اینجا را ببینید

جامعه پویا - سینا مهراد بازیگر جوانی است که بازی در یک نقش در دو مجموعه توانست او را یک شبه به یک سوپراستار تبدیل کند. سینا مهرداد 28 ساله است و از یک خانواده کاملا سینمایی وارد سینما شد. او به گفته خودش از کودکی میان سینما و سینما گران بزرگ شده است. 

سینا مهراد برادر ساعد سهیلی است. او نام فامیلش را از سهیلی به مهراد تغییر داد تا شخصیتی مستقل از پدر و برادرش داشته باشد. 

بازی درخشان سینا مهراد در نقش حامد در سریال پدر باعث شد او یک شبه سوپراستار شود. جالب است بدانید که سینا مهراد سالها تلاش کرد تا در سینما و تلویزیون دیده شود و تقریبا ناامید شده و می خواست از ایران مهاجرت کند که بازی در سریال پدر به او پیشنهاد شد و درهای موفقیت به روی سینا مهراد باز شد. 

او نقش حامد را در سریال پر مخاطب آقازاده ادامه داد. در هر دو سریال حامد همان جوان مومن و انقلابی و راستگویی است که اژدهای چند سر فساد تصمیم دارد او راحذف کند و نمی شود. 

سینا مهراد در سریال آقازاده با بزرگانی چون امین حیایی، امین تارخ، امیر آقایی و نیکی کریمی هم بازی شد. 

سینا مهراد بعد از این دوبازی موفق و سلبریتی شدن به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شد و در مصاحبه ای با مهران مدیری رازهایی از زندگی شخصی اش را فاش کرد. او درباره تفریحاتی که می تواند آرامش کند. صحبت کرده است. اینجا را ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.