2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

ناگفته های بهاره سرگلزایی از گریه اش روی صحنه عصر جدید و زندگی خصوصی

بهاره سرگلزایی شرکت کننده عصرجدید در مصاحبه ای از حرف های آریا عظیمی نژاد گلایه کرد و در همان مصاحبه از ویژگیهای شخصیتی اش صحبت کرد. اینجا را ببینید

جامعه پویا -بهاره سرگلزایی یکی از استعدادهای عصر جدید در قسمت دوبله است که گریه هایش به خاطر مادرش یکی از صحنه های پر بازدید عصر جدید شد در مصاحبه ای با عصرجدید از آریا عظیمی نژاد گلایه کرد. 


او درباره زندگی اش صحبت کرد و توضیح داد که  هنوز مادرش شاد شاد نشده و منتظر فینال است. 
 بهاره سرگلزایی متولد سال 75 در بم است او وقتی سه سال و نیمه بوده است پدرش را از دست داده و مادرش او را به تنهایی و سختی بزرگ کرده است. او بعد از دیپلم وارد دانشگاه شده و استادش او را تشویق کرده که به عصر جدید برود و و صدایش را برای عصر جدید ضبط و در آن شرکت کند. 

بیشتر ببینید: ببینید ؛ اشک های بهاره سرگلزایی شرکت کننده عصرجدید برای پدری که دیگر نیست


بهاره سرگلزایی قرار بود یک پزشک شود و مادرش چنین آرزویی برای او داشت اما بهاره مقاومت کرد و راهی را که دوست داشت انتخاب کرد. 
بهاره سرگلزایی توانایی هم زمان اجرای 17 کارکتر را دارد و یکی از جذاب ترین اجراهایش برای مرحله قبل از نیمه نهایی بود او یک متن طنز و استند اپ را اجرا کرد که در ان یکی از شخصیت های احسان علیخانی را هدف قرارداده بود چون توسط احسان علیخانی آنفالو شده بود. این اجرای طنز با موفقیت زیادی همراه بود. 


در مرحله نیمه نهایی بهاره سرگلزایی با رای مردمی وارد این مرحله شد و بعد از اینکه آریا عظیمی نژاد ایراداتی از او گرفت که چرا به کاری که توانایی ندارد روی اورده و عروسک گردانی می کند از سوی احسان علیخانی و رویا نونهالی مورد حمایت قرار گرفت. البته بهار سرگلزایی گفت که هدفش نشان دادن توانایی اش در عروسک گردانی نبوده و صرفا قصد داشته یک تنوع در اجرایش ایجاد کند. 

 


در روز اعلام نتایج داوران برای ورود دو شرکت کننده به آرای مردمی وقتی که بهاره سرگلزایی یکی از انتخاب های داوران بود احساساتی شد و به شدت گریه کرد. او گفت که هیچ چیز به اندازه شاد شدن مادرش برای او اهمیتی ندارد  و از اینکه مادرش از ته دل شاد شده خوشحال است. این حرف های بهاره سرگلزایی با اشک همراه بود که از سوی آریا عظیمی نژاد با واکنش روبه رو شد. واکنشی که بهاره سرگلزایی در این ویدئو به آن جواب داده است. 
این ویدئو که در آن بهاره سرگلزایی درباره واکنش مردم بم و علایق شخصی اش صحبت می کند را ببینید.  رقیب بهاره سرگلزایی ،عرفان طهماسبی خواننده جنوبی کشورمان است که طرفدارن زیادی دارد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.