2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دلنوشته دردناک الناز شاکردوست برای هوتن شیکبا و پاسخ هوتن شکیبا

دلنوشته دردناک الناز شاکردوست برای هوتن شیکبا و پاسخ هوتن شکیبا

الناز شاکردوست بازیگر و سوپراستارکشورمان دلنوشته ای دردمند برای هوتن شکیبا نوشته و البته هوشتن شکیبا نیز پاسخ داده است. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -الناز شاکر دوست بازیگری که برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم ابلق کاندیدای دریافت سیمرغ شده است دلنوشته ایت پر گلایه و درد برای هوتن شکیبا نوشته است. 


الناز شاکر دوست بازیگری که در چندین فیلم با هوتن شکیبا هم بازی شد و این زوج سینمایی شاهکارهای زیبایی خلق کردند از اینکه داوران هوتن شیکبا را برای دریافت سیمرغ کاندیدا  نشده است انتقاد کردند. 


این دو در فیلم ابلق و تی تی که هر دو امسال نمایش داده شد هم بازی بودند. البته هوتن شکیبا و الناز شاکردوست برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار نیز کاندیدای دریافت جایز بهترین بازیگر مرد و زن شدند و هر دو سال گذشته این جایزه را دریافت کردند. 
الناز شکیبا در این دلنوشته آورده است :

الناز شاکر دوست و هوتن شکیبا

برای پارتنری بی بدیل “هوتن شکیبا”


در بُهْتِ ندیدنِ اسمِ تو ،حتی ثانیه ای نتوانسته ام بابت کاندیدا شدنِ خودم خوشحالی کنم ,چراکه نتیجه باور مخاطب از نقشم را جدا از همبازی خود نمی دانم. هیچ نقشی بدون مکمل خود کامل نیست ، همچون (شبی که ماه کامل شد) فایٔزه و عبدالحمید _ تی تی و امیرساسان (تی تی)_ راحلـه و علی (ابلق) ،مگر می شود این نقش ها را جدای یکدیگر دانست؟!! ما همچون دو طفل معصوم، کودکانه جهان ِفیلم های مان را زندگی کرده ایم و از هیچ تغییری نترسیده ایم.


من همیشه سکوت کرده ام ولی این بار معرفت اجازه نداد تا شهادت ندهم به تلاشِ بی وقفه ات، به بازیگریِ قدرتمندت و به شکیبا بودنت هوتن، از تو ممنونم.

فیلم تی تی

پاسخ هوتن شکیبا به الناز شاکر دوست

این دلنوشته با  با واکنش هوتن شکیبا روبه رو شد و او در کامنتی برای الناز شاکر دوست نوشت:
الناز جان شاکردوست اشکم سرازیر شد ... از متنی که از دلت آومد. بامعرفت. حال دلمون ولی خوبه. مگه ما از هنر چی میخوایم؟ فقط من میدونم سختیایی که کشیدیمو ثمرش رو دیدیم. ثمرش توی دلمونه. توی خاطراتمون. که برای دل مردم بوده. شاد باشی و باعث افتخار بمونی همیشه که لایق بهترینهایی 
 

 

دیدگاه‌ها
عباسی 108 1399/12/18
افرین به هر دوتاتون. خیلی متنهای فوق احساسی و لاکچری ای رد و بدل شد و دلمان لرزید.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.