2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

حال و روز دردمند و عاشقانه نسیم ادبی بعد از فوت همسرش

نسیم ادبی هنرمند بزرگ کشورمان که همسرش را از دست داده است از حال و روز این روزهایش و درد نبود همسرش گفته است. اینجا را ببینید

جامعه پویا - نسیم ادبی هنرمند و استاد بازیگری که مدتی قبل همسر هنرمندش ابراهیم اثباتی را از دست داد درباره خصوصیات اخلاقی همسرش صحبت کرده است. 

نسیم ادبی اوایل بهمن ماه سال جاری همسرش ابراهیم اثباتی را از دست داد. ابراهیم اثباتی موسیقی دانی بود که به دلیل ابتلا به سرطان فوت کرد. او 4 سال قبل به سرطان مبتلا شد و بعد از سالها مبارزه با این سرطان سرانجام فوت کرد. مراسم سوگواری ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی مراسمی متفاوت بود و توجه همگان را به خود جلب کرد. ماجرای ازدواج نسیم ادبی و ابراهیم اثباتی یکی از ماجراهای شنیدنی بود که مردم بسیار از آن استقبال کردند. 

نسیم ادبی حالا بعد از درگذشت همسرش و درحالیکه روزهای سختی را پشت سر می گذارد از زندگی عاشقانه اش با ابراهیم اثباتی گفته است. نسیم ادبی یکی از هنرمندانی است که در جوانی همسرش را از دست داد و داغ سنگین نبود یار را تحمل می کند. 

بیشتر بخوانید: درخواست عاشقانه و غمگین نسیم ادبی از همسرش

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.