2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

اشک های بی امان پژمان جمشیدی برای علی انصاریان در اختتامیه فیلم فجر 99

پژمان جمشیدی و الناز حبیبی برای علی انصاریان در مراسم اختتامیه فیلم فجر اشک ریختند. اینجا را ببینید

جامعه پویا -اختتامیه جشنواره فیلم فجر 99 درحالی برگزار شد که ویدئو کلیپی به یاد علی انصاریان  پخش شد و همکاران او در فیلم رمانتیسم طوبی و عماد برای او اشک ریختند و از علی انصاریان گفتند. 
پژمان جمشیدی یکی از کسانی بود که با باغض و حسرت درباره علی انصاریان صحبت کرد، او که در تمام طول حضورش درجشنواره چهره غم زده ای داشت برای علی انصاریان اشک ریخت و از حاضران خواست به احترام علی انصاریان بایستند و او را تشویق کنند. دیگر هنرمندی که درباره علی انصاریان صحبت کرد الناز حبیبی بود ، او به پهنای صورتش برای علی انصاریان اشک ریخت و او را پدر بسیار خوبی توصیف کرد.پژمان جمشیدی امسال یکی از مورد توجه ترین بازیگرانی بوده است که در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. رابطه بسیار صمیمی او با علی انصاریان و سوال پرحاشیه یک خبرنگار او را کانون توجه قرار داد. 

پژمان جمشیدی که کاملا مشهود است روزهای بسیار سختی را می گذارند و چهره غم زده اش ، داغدار بودنش را نشان می دهد با لباس سیاه در جشنواره حاضر شده بود. 

این فیلم را اینجا ببینید

بیشتر ببینید: ببینید ؛ علی انصاریان در بفرمایید شام از مادرش می گوید

بیشتر ببینید: ببینید ؛ چه کسی خبر فوت علی انصاریان را به مادرش داد ؟
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.