2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

فیلمی شاد از فرشتگان نینجا ، استعدادهای عصرجدید

فرشتگان نینجا دختربچه های شادی هستند که با هنر رزمی و تئاتر توجه مخاطبان را به خود جلب کردند و با آرایی که به دست آوردند وارد مرحله نیمه نهایی شده اند. پشت صحنه ای از بازیهای این بچه ها را ببینید

جامعه پویا - فرشتگان نینجا دختر بچه های زیر 6 سال هستند که با هنر رزمی که دارند همه را خیره کرده اند. بچه های نینجا از طرف خانمی مربیگری می شوند که سال گذشته جزء 5  راه یافته به مرحله نهایی عصر جدید بود. در آن گروه دختران نینجا شرکت کرده بودند. 

فریبا فرجی پور مربی فرشتگان نینجا ، خانمی رزمی کاری است که به گفته خودش از کودکی با ورزشهای رزمی آشنا بوده و کار می کرده است. باشگاه نینجاها در کرج است و انها از استان البرز شرکت کرده اند فریبا فرجی پور عمه آیسان فرجی پور عضو تیم فرشتگان نینجاست که حرکات نمایشی او بسیار خیره کننده است.

بیشتر ببینید: ببینید؛ اجرای خارق العاده فرشتگان نینجا در مرحله نیمه نهایی عصرجدید

اجرای دختران نینجا با زنگ طلایی سید بشیر حسینی به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی رفتند و در این مرحله اجرایی خیره کننده داشتند به همین دلیل هم بین دو گروهی بودند که داوران برای آرای مردمی انتخابشان کردند. پشت صحنه اجرای فرشتگان نینجا و شیطنت های انها را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.