2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حمله تند محمدرضا رهبری بازیگر بچه مهندس به همکارانش

حمله تند محمدرضا رهبری بازیگر بچه مهندس به همکارانش

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در سریال بچه مهندس با انتقاد از هنرپیشه های دیگر انها را خودشیرین نامیده است .اینجا را ببینید

جامعه پویا -درحالیکه بحث برسر تزریق واکسن به هنرپیشه ها بالا گرفته است. عده زیادی از هنرپیشه تزریق واکسن را حق عمومی مردم دانستند و هنرپیشه ها را جدای از مردم ندانستند اما برخی نظر دیگری دارند. 
محمدرضا رهبری که این روزها سر صحنه فیلم برداری بچه مهندس 4 است و به جای روزبه حصاری در این سریال بازی می کند در اظهارنظری نوشته است که هنرپیشه ها باید زودتر از بقیه واکسن بزنند. 
بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4 با انتشار عکس هایی از هنرمندانی که براثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده اند نوشته است برای معیشت مجبور به کار هستند ونمی توانند پروتکل ها را رعایت کنند پس باید زودتر از بقیه واکسن بزنند. او در متنی که در صفحه مجازی اش منتشر کرده با انتشار عکس هایی از چندین هنرمند که براثر ابتلا به کرونا جان با خته اند  ، نوشته است:اسامی و تصاویر فقط برخی از هنرمندان گرانقدری که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و قطعا تعدادشان خیلی بیشتر از اینهاست من در زندگیم هیچ وقت سعی نکردم برای خوشایند عده ایی حرفی بزنم و یا با شعار دادن های واهی و به دور از واقعیت خود شیرینی کنم واقعیت اینست که هنرمندان در هنگام کار و جلوی دوربین بنا به شرایط شغلی یا نمیتوانند از ماسک استفاده کنند و یا امکان اینکه فاصله اجتماعی در یک لوکیشن محدود را رعایت کنند به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و به ناچار برای گذران زندگی نه تفریح و عشق و حال به جبر موجود تن دادند فراموش نکنید بازیگری یک شغل است و همه هنرمندان چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین سلبریتی نیستند که توانایی مالیشان بقدری باشد که در شرایط موجود خود را قرنطینه کنند عزیزان همکاری که میفرمایند ما واکسن نمیزنیم به نظرم یا سلبریتیند یا درآمد دیگری دارند و یا بیکارند و یا نسبت به واکسن بدبینند و یا خود شیرینند اگر عده ایی عینک بد بینیشان را بردارند و کمی واقع بین باشند متوجه خواهند بود تولید و توزیع هشتاد میلیون واکسن یک پروسه زمانی نسبتا طولانی است و عقل حکم میکند اولویت با کسانی باشد که بیشتر در معرض خطر این ویروس منحوس قرار دارند ..
این اظهارات محمدرضا رهبری در حالی است که بسیاری از هنرپیشه ها از جمله پدرام شریفی اعلام کرده بودند اولویتی بر مردم دیگر ندارند و هنرپیشه ها هم باید مانند بقیه بر اساس اولویت بندی واکسن بزنند. همچنین واکسن زدن شهاب حسینی سلبریتی ایرانی در امریکا نیز بحث برانگیز شد او مجبور شد در اینباره توضیحاتی بدهد.

 

دیدگاه‌ها
الینا 1400/12/21
ایشون بهترین بازیگر جهان هستند مخصوصا سریال بچه مهندس 4 رو خیلی عالی بازی کردن
من 1400/10/15
راست میگه کاملا
منا 1400/02/25
ایشون بهترین بازیگر سال هستند از امیر حسین ارمانم خیلی بهتره من کاری به نزر شما ندارم ولی ایشون خیلیییییییییییی خوب و خوشتیپن از اقای حصاری هم خیلی بهترن
هانیسا و هانیکا 1400/02/22
در بچه مهندس چهار رو خیلی بد بازی کردن و من با نظرشون موافق نیستم،مگه خون هنرپیشه ها از بقیه رنگین تره؟خیلی از مردم عادی هم بر اثر کرونا جونشون رو از دست دادن.
هستی 1400/02/17
سلام من فقط شما رو دراین سریال بچه مهندس دیدم وخوشم اومد وعالی بود خیلی خوب تونستید نقش خودراباخود و ما هماهنگ کنید
فاطمه 1400/02/16
من طرفدارشونم و باهاشونم موافقم
زهرا 1400/02/13
آفرین بهش که نقش بازی نکرده. و برخلاف خیلیا حرف دلش رو زده
یاسمن 1400/02/11
به نظرم اقای رهبری درست میگن چون واقعا نمیشه جلوی دوربین با ماسک بود به نظرم حق با ایشونه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.