2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

فیلم مهشید جوادی از پشت صحنه بچه مهندس 4

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس فیلمی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که خبر از سفر تیم بچه مهندس می‌دهد.

جامعه پویا - بچه مهندس  که پیش از این خبر رسیده بود  بیشتر سکانس هایش فیلم برداری شده است حالا به مشهد رسیده است و به نظر می‌رسد سکانس هایی نیز در مشهد مقدس فیلم برداری خواهد شد. 

خبر فیلم برداری از سکانس‌های بچه مهندس فصل چهارم را البته می‌توان از عکس ها و فیلم های منتشر شده از توسط بازیگران این سریال متوجه شد. فیلم هایی که مهشید جوادی منتشر کرده است نشان می‌دهد  او و تیم بچه مهندس در راه سفر به مشهد هستند و البته حسن وارسته نویسنده سریال بچه مهندس نیز دلنوشته ای برای ثریا قاسمی در این خصوص نوشت. 

 

ثریا قاسمی

حسن وارسته با انتشار عکس ثریا قاسمی در قطار نوشته است : خاتم ثریا قاسمی وجودتان در هرپروژه ای سعادت است ، چه خوش سعادتم که شما با توانایی بی نظیرتان در بازیگری ایفاگر نقش بی بی گوهر در بچه مهندس هستید سایه‌تان بر سر ما و هنر کشور مستدام باد. لازم به ذکر است به نظر می‌رسد عکسی که از ثریا قاسمی منتشر شده در همان قطاری است که  مهشید جوادی  بازیگر نقش مرضیه  فیلم آن را منتشر کرده است. بچه مهندس سریالی است پرکشش که ماجرای زندگی پسربچه‌ ای به نام جواد جوادی است که در پرورشگاه بزرگ شده و حالاا به یکی از نخبه‌های کشور تبدیل شده است. جواد جوادی عاشق دختری به نام مرضیه توفیقی دیگر دانشجوی نخبه شده است و به نظر می‌رسد در فصل چهارم این دو با هم ازدواج کنند. 

با توجه به عکس‌هایی که از پشت صحنه منتشر شده است به نظر می‌رسد باید منتظر یک سریال پرکشش و جذاب باشیم. 

 

 

دیدگاه‌ها
کوثر هاشمی 1400/02/25
محمد رضا رهبری 38 سالشه
ناشناس 1400/02/15
خانم جوادی حجاب خیلی بهتون میاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.