2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
علی فریادی برنده عصرجدید به رقیبش مجید معظمی و رویا نونهالی چه گفت

علی فریادی برنده عصرجدید به رقیبش مجید معظمی و رویا نونهالی چه گفت

علی فریادی یکی از راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی سری دوم عصرجدید متنی را خطاب به مجید معظمی و مردمی که به او رای دادند نوشت ،جزئیات را بخوانید

جامعه پویاعلی فریادی یکی از شرکت کنندگان عصرجدید  با رای نجات رویا نونهالی یکی از داوران عصرجدید به مرحله نیمه نهایی رفت.

رویا نونهالی بعد از اینکه رای سفید را به علی فریادی داد گفت که به این دلیل به او رای نجات داده چون کار او را صاحب یک اندیشه می داند و ،علی فریادی می تواند یک پیش رونده در این زمینه باشد.

علی فریادی پزشک جوانی که دوران رزیدنتی خودش را می گذارند در دانشگاه علوم پزشکی تبریز درس خوانده و سال آخر پزشکی است.

او با رای بیش از 2 میلیون از آرای مردمی، از رقابت با مجید معظمی باز ماند، اما رای نجات رویا نونهالی او را به مرحله نیمه نهایی برد.

علی فریادی در متنی که در صفحه مجازی خود در خصوص این رای نوشته از طرفدارانش قدردانی کرده و نوشته است:

سلام و شب بخیر خدمت همه عزیزان دل.

اول از همه تبریک میگم به مجید جان داداش کوچولوی خودم که ترکوند

و یه تبریک دیگه میگم خدمت عرفان جان خودم که نیمه نهایی بدون صدای عرفان اصلا حال نمیداد

 

 

 و اما حرف دلم با شما :

اگر با زنگ نجات خانم نونهالی هم نمیومدم بالا و در این مرحله از صحنه عصر جدید حذف میشدم، بیشتر از دو میلیون و صد و نوزده هزار رای از طرف شما مردم ایران برای من به معنای برد مطلق بود که تونستم تو ۵ برنامه اول و بین ۱۰ اجرا، رای دوم رو بدست بیارم و تنها کسی که رایم ازش کمتر بود مجید بود

دست تک تک کسایی که بهم رای دادن رو میبوسم و امیدوارم لایق این حجم از لطف و محبت شما بوده باشم ♥️🌹

وظیفه سنگینی با این حجم از رای رو دوشم احساس میکنم که امیدوارم در مرحله نیمه نهایی با اجرایی رو صحنه حاضر شم که اینبار با رای شما بتونم به فینال مسابقات راه پیدا کنم.

صعود کنندگان به مرحله نیمه نهایی

جوانمردان ایران زمین، گروه مجاز، بهاره سرگلزایی، مجید معظمی،گروه ضربات با رای مردمی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و علی فریادی و عرفان طهماسبی نیز با زنگ نجات رویا نونهالی و امین حیایی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 

 

 

دیدگاه‌ها
من یلدا هستم 1399/12/11
همون نظر قبلی مال من بود
دختر پرسپولیسی 1399/12/11
من که پرسپولیسی ۶ آتیشه هستم آره نباید آقای علی فریادی حذف میشد
زهرا 1399/12/05
سلام خدمت آقای دکتر علی فریادی میخواستم بگم که واقعاً متاسفم که شما به مرحله ی نهایی عصرجدید نرفتید بدون شما اصلاً کیف نمیدهد و جای تان خالی میشود و دوم هم اینکه خیلی متاسفم که مجید معظمی هم حذف شد که من واقعاً از ته دلم شما و مجید جان دوست داشتم و هنوزهم دارم امیدوارم دوباره شروع بکنید و هردو موفقیت در زندگی تون داشته باشید و امیدوارم همیشه شاد و سالم و سلامت باشید برای هردوتاتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم خدانگهدار
ناشناس 1399/11/17
لطفا بگید هوادار کدوم تیم هستید?????
عشق فقط پرسپولیس 1399/11/17
واقعا میگم واقعا شما استعدادش رو دارید و امید وارم به مرحله نهایی صعود کنید و اونجا طوری بترکونید که شیش میلیون رای بیارید
ناشناس 1399/06/08
واقعا عالی بودین و حیف بود که حذف بشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.