2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی در کیش

نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی در کیش

نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی در کیش افتتاح شد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -تابلو‌های نقاشی بهناز معاونی با عنوان«پالت رنگی من» در گالری هتل صدف کیش به نمایش در آمد.


نمایشگاه نقاشی بهناز معاونی از روز پنج‌شنبه هفتم اسفندماه با حمایت اداره امور زنان کیش در گالری هتل صدف کیش گشایش یافت و تا 11 اسفندماه ادامه دارد. بهناز معاونی گفت که در این نمایشگاه 24 تابلو به نمایش در آمده و از سبک رئال و امپرسیون و تکنیک رنگ روغن برای خلق آثار بهره گرفته است.

بهناز معاونی

وی ادامه داد: بیشتر آثار خلق شده اورجینال و چیدمان هایی است که در خلق آن از از طبیعت بی‌جان، خانه‌های روستایی شاندیز مشهد، و آثار تاریخی و طبیعت جزیره کیش الهام گرفته است. معاونی درباره شیوه برگزاری در شرایط کرونا هم گفت که در حال حاضر نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.


 بهناز معاونی که دانش آموخته ادبیات است از 20 سال قبل به صورت حرفه‌ای شروع به نقاشی کرد و این نهمین نمایشگاهی است که برگزار کرده  است.  نمایشگاه‌های قبلی وی در نگارخانه سروش مشهد، نگارخانه میرک مشهد، فرهنگسرای امام رضا مشهد، نمایشگاه بین المللی کیش، فرهنگسرای سنایی کیش و نمایشگاه گروهی در دامون کیش را قبلا برگزار شده بود. وی با قدردانی از اساتیدی نظیر ودود موذن زاده، رضا صمدی و امینی برای پیشبرد فعالیت‌های هنری‌اش ابراز امیدواری کرد که بتواند در نمایشگاه‌های خارج از کشور هم حضور پیدا کند.
ساعت بازدید از نمایشگاه هم همه روزه ساعت 11 الی 13 و عصرها از ساعت 19 الی 21 است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.