2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جزئیاتی تازه از داستان فصل چهارم بچه مهندس

جزئیاتی تازه از داستان فصل چهارم بچه مهندس

فصل چهارم بچه مهندس با داستانی جدید روی آنتن می رود. جزئیاتی از تم داستانی این فصل را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال بچه مهندس 4 مراحل پایانی فیلم برداری را طی می کند و همچنان این سوال باقی است در فصل چهار بچه مهندس قرار است چه اتفاقی بیفتد. 

حسن وارسته سرپرست نویسنده ها و طراح سریال «بچه مهندس» درباره ویژگی های متن این سریال در فصل چهار گفت:‌ قصه این فصل پر از فراز و نشیب های بسیار است و به طرح مباحثی پرداختیم که باعث می شود کارشکنی هایی در تولید داخلی ایجاد شود ورود کردیم و تلاشمان بر این بوده که بدون شعارزدگی به این موارد ورود کنیم.

 

وی ادامه داد: شخصیت های جذاب و جدیدی به قصه ما اضافه شدند که قصه های فرعی را در بر می گیرند و رفاقت و لوطی گری در عالم رفاقت را به خوبی تصویر کردیم.

 به گزارش فارس این نویسنده همچنین بیان داشت: به فراخور قصه و ضرورت درام برخی شخصیت های فصل ۳ حذف و برخی شخصیت ها به فصل ۴ اضافه شدند و جنبه های دیگری از جواد و مرضیه را نشان داده و تم چو عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها را تعریف کردیم. 

وارسته ادامه داد: فصل جدید سریال بچه مهندس تم امنیتی دارد و آنچه جزو مولفه های فصل ۳ بوده را در اینجا هم داریم و هر بخشی که در فصل قبل جذابیت نداشت را حذف کرده و آنچه جزو آرمان های مردم بوده را به کار اضافه کردیم. قصه هایمان جان دار تر از فصل قبل هستند و بازیگران درخشانی نیز داریم.

 

وی در پایان نیز بیان داشت: بچه های گروه اعم از بازیگر و تهیه کننده و کارگردان تا عوامل تولید به طور شبانه روزی با توان مضاعف و کم خوابی در تلاشند تا کار با کیفیتی را ارائه دهند و از همه این عزیزان قدردانی می کنم. 

علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی فصل یک تا سه این سریال را به عهده داشتند. دو فصل قبل این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ و فصل سه در ماه رمضان ۹۹ بروی آنتن رفت. قرار است فصل چهارم نیز در رمضان 1400 روی آنتن برود. 

 

مرحوم پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل سه بودند.

این سریال به تهیه کنندگی سعید سعدی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
 

 

دیدگاه‌ها
نفس 1400/10/15
اقای حصاری خیلی خیلی عالی بازی کردند وبایددر فصل پنجم حضور داشته باشند
مرضیه 1400/02/11
سلام دوستانی بچه مهندس ۴ رو میبینند اگر قسمت ۱۸ رو ندیده باشند من میگم براشون در قسمت ۱۸ جواد میره در خونه مرضیه و میگه ما به درد هم نمیخوریم ولی نمیگه که تومور داره چون واقعا مرضیه رو دوست داره و نمیخواد که مرضیه به پاش بسوزه و بسازه😍💖 از اون طرف وقتی بی بی گوهر این خبر رو از مادر مرضیه میفهمه به جواد میگه من پسری دیگه به نام جواد ندارم 😣😣😣😣 و من امشب خیلی ناراحتم چون من هم عاشق این سریالم فقطم بخاطره عشق میان جواد و مرضیه و بخاطر اینکه دوست دارم بازیگر بشم اخه من واقعا دوست داشتم مرضیه و جواد به هم برسن 😣😣😣😣😣 ............ و اینکه اقای محمد رضا رهبری خیلی خیلی به نظر من بهتر از اقای روزبه حصاری در بچه مهندس ۴ ایفای نقش کرده اند ............خدانگهدار.........تمام
زهرا 1400/02/11
شما هايى كه مى گيد اقاى رهبرى از نقش جواد بر نميادو خوب نمى تونه بازى كنه سخت در اشتباهيد ايشون خيلى هم خوب و عالى بازى مى كنه و من شك ندارم كه بيشتر از اقاى روزبه حصارى محبوب مى شه و با مرضيه ازدواج مى كنه اما خيلى نگرانم كه بعد از عمل تومورى كه توى سرشون قرار داره فلج بشن مثل سعيد دا خل بچه مهندس ٣
زینب 1400/02/08
ببخشید میشه به من بگید از کجا اون کلیپ رو نگاه کردید که مرضیه به جوادی میگه دوست دارم اگه میشه به من بگید ممنون 🌹🌹🌹🌹
ناشناس 1400/02/08
این سریال خیلی عالیه و من دوست دارم فصل پنج هم ساخته بشه و خیلی ممنون از دست اندرکاران
ناشناس 1400/02/05
بنظرم اصلا محمدرضا رهبری به جواد نمیاد و داره زور میزنه ادای جواد رو دربیاره و مثل جواد رفتار کنه ...
آنیتا 1400/02/04
به نظر من ادامه بچه مهندس چهار بد ساختن چون قسمت آخر سریال بچه مهندس ۳ طوری بود که باهم ازدواج میکنن و الان مرضیه در بچه مهندس چهار خیلی رو لجه ومن مطمئنم که جوادی با مرضیه ازدواج میکنه اگه نکن طرفداری سریال دست ازاین سریال میکشن و من از این سریال متنفر میشم
آرمیتا 1400/02/04
وقتی سریال بچه مهندس چهار شروع شد اصلا دوست نداشتم تماشا ش کنم چون روزبه حصاری توش نبود بعد یه شب به طور اتفاقی سریالشو دیدم الان میبینم نقش آقای رهبری هم خیلی خوب ولی اون آقا کی بود با گروه مرضیه کار میکرد خیلی باحاله اونم موقع افتادنش رو زمین ولی ازش خوشم نمیاد ولی الان هرشب سریال بچه مهندس چهار تماشا میکنم
زینب 1400/02/01
بعدش اگه یادتون باشه داخل بچه مهندس 3وقتی دکتر توفیقی رفت دنبال جوادی مرضیه از ماشین پیاده شد جوادی از همون موقع عاشق مرضیه شد بعد هم اونجایی که تولد رحیم بود جوادی عاشق شد بعد هم رفتن مژگان و بابا شو بزارن تو هتل جوادی گفت چرا الان اومدید که داشتم دل به دل یک نفر دیگه می بستم اومدی اون دیگه فراموش کرده بود مژگانو الان هم من مطمئنم هر جوری شده باهم ازدواج می کنند خیلی سختی میگم ولی ازدواج می کنند در قسمت7بچه مهندس 4از لباس کتاب مرضیه عکس مژگانو دید ولی من جوادی یادش نبوده که عکس مژگانو داره
زینب 1400/02/01
به نظر من آقای محمد رضا رهبری یک بازیگر خیلی ماهریست ودر سریال با مرضیه ازدواج می کنند بعد هم الناز مافی چون با مهندس جوادی مشکل داره داره مرضیه رو بازی میده اگه یادتون باشه وقتی مرضیه داشت با شیوا صحبت می کرد یکی از آدم های الناز مافی اونجا بود و بعد همه چیو به الناز گفت الناز مافی هم از این قضیه سو استفاده کرد درسته آقای کوروش سلیمانی هم به احتمال زیاد به خواستگاریه مرضیه داخل سریال میره ولی بعید بدونم مرضیه جواب مثبت بده چون عاشق جوادیه آنقدر هم نگید جوادی میره سراغ مژگان چون نمیره بعد هم آقای ناصر غیاثی هم از مرضیه خوشش میاد به احتمال زیاد هم شیوا با بهروز ازدواج می‌کنه مرضیه هم نمی دونم به خاطر چی ولی تنهایی می ره به مشهد موقع رفتن هم جوادی میره حرف هاشو به مرضیه میگه بعد هم جوادی و بی بی و جوادی و بهروز باهم می رن مشهد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.