2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد  از سریال بچه مهندس می گوید

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد از سریال بچه مهندس می گوید

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی از آخرین تحولات سریال بچه مهندس چهار می گوید جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آخرین خبرها از فصل چهارم بچه مهندس نشان می دهد این سریال در مراحل پایانی خودش است و فیلم برداری ان رو به اتمام است. 


محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی که شخصیت اصلی داستان است در اینستاگرامش نوشته است که ماه رمضان این سریال پخش خواهد شد. 
آخرین اخبار منتشر شده از بچه مهندس نشان می دهد این سریال در مشهد در حال فیلم برداری است و البته سکانس های پایانی اش را می گذارند. 


محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی به جای روزبه حصاری این نقش را ایفا می کند. به دلیل اختلافاتی که مدیران این سریال با روزبه حصاری پیدا کردند او از این پروژه جدا شد. این اواخر اظهارنظر محمدرضا رهبری که قرار است در فصل چهارم نقش جواد جوادی را ایفا کند درباره واکنس کرونا به هنرمندان با اعتراضاتی روبه رو شد. 

او در اخرین پستی که درباره بچه مهندس نوشته خبر از روزهای پایانی کار فیلم برداری این پروژه داده است. محمدرضا رهبری  با انتشار این عکس نوشته است : با تلاش شبانه روزی عوامل زحمتکش پروژه ، قطار بچه مهندس در ابتدای ماه مبارک رمضان به مقصدش میرسد . منتظر فصلی جذاب و متفاوت باشید .

 محمدرضا رهبری
محمدرضا رهبری در سریال خانه امن در نقش یک مامور امنیتی ایفای نقش کرده بود. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/02/12
عالی اقای رهبری بازیتون عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.