2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
ملیکا شریفی نیا برای لاغری اش سالگرد گرفت

ملیکا شریفی نیا برای لاغری اش سالگرد گرفت

ملیکا شریفی نیا که چند سالی است اضافه وزنش را کم کرده برای لاغری اش سالگرد گرفت اینجا را بخوانید

جامعه پویا -ملیکا شریفی نیا بازیگر که 5 سال قبل به خاطر اضافه وزن شدید سرزبانها افتاده بود با کم کردن وزنش و رسیدن به وزن ایده آل توجه همه را به خود  جلب کرده است بابت این موفقیت سالگرد گرفت. 

 


ملیکا شریفی نیا با به استراک گذاشتن عکس زمان چاقی و حال حاضرش نوشت: امروز دقیقا 5 سال از اون تصمیم بزرگ 20 کیلویی و ماجرای بشفاب لوبیاپلوی مامان پز میگذره و من هنوز همین قدری موندم ! به وقتایی حتی خودمم باورم نمیشه که تونستم باورم نمیشه که 5 سال به عهدم وفادار موندم خدایا شکرت بابت اون تصمیم ، خدایا شکرت بابت اون ایمان، خدایا شکرت بابت همه ی لوبیاپلوهای جهان !

ملیکا شریفی نیا


ملیکا شریفی نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا است که حرفه پدر ومادر را در پیش گرفته است. او در سریال نجلا با مادرش هم بازی بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

 

لاغری ملیکا شریفی نیا
ملیکا شریفی نیا وقتی که بسیار جوان بود با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد اما چند سال بعد از او جدا شد. بعد از جدایی ملیکا شریفی نیا به شدت دچار اضافه وزن شد و در نهایت تصمیم گرفت وزنش را کم کند. او امروز سالگرد لاغری گرفته است 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.