2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عاشقانه امین حیایی برای پسرش دارا

عاشقانه امین حیایی برای پسرش دارا

امین حیایی به عکسی که پسرش دارا منتشر کرد واکنش نشان داد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا - دارا حیایی پسر 25 ساله امین حیایی سوپراستار کشورمان است که شهرت بسیار زیادی دارد نسبت به عکسی که پسرش داراحیایی منتشر کرد واکنش نشان داد. 

 

دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت که پس از بازی در این سریال شهرت بسیار زیادی به دست آورد متولد سال 75 در تهران است.  دارا حیایی فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است. زندگی مونا بانکی پور و امین حیایی چند ماه بیشتر طول نکشید اما آنها در همان چندماه صاحب یک فرزند شدند و دارا نام این فرزند است. دارا حیایی برای مدتهای زیادی خارج از کشور زندگی کرد و وقتی که 20 ساله بود به ایران برگشت. امین حیایی فرزندش را بسیار مورد حمایت قرار می دهد. اولین کار دارا حیایی در کنار پدرش بود او در فیلم شعله ور نقش آفرینی کرد .بازی بعدی امین حیایی در کنار کیسان دیباج در تلویزیون بود. این اولین حضور هردو بازیگر در تلویزیون و اولین حضورجدی آنها جلوی دوربین بود .

دارا حیایی

عکسی که داراحیایی منتشر کرد و از مردم خواست کپشن بنویسند

دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب دو پسری هستند که از کودکی در پرورشگاه بزرگ شدند آنها بعد از ترخیص از پرورشگاه سعی می کنند راه جدیدی در زندگی پیدا کنند و زندگی خود را بسازند اما با مشکلاتی مواجه هستند. سریال از سرنوشت سریالی در ژانر درام عاشقانه است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. 

 

امین حیایی

واکنش امین حیایی به عکس پسرش

فصل 4 این سریال در حال ساخت است و حالا دارا حیایی عکسی از خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته که حین بازی در نقش هاشم از او گرفته است. دارا حیایی از مخاطبانش خواسته است برای این عکس جمله ای بنویسند و امین حیایی و کیسان دیباج از اولین کسانی بودند که جمله ای در وصف عکس دارا نوشتند. امین حیایی پدر دارا حیایی با قرار دادند چند قلب در کامنت های دارا حیایی به این عکس پسرش واکنش نشان داد و علاقه اش به پسرش را به نمایش گذاشت. کیسان دیباج نیز برای دارا حیایی نوشت: مشتی هستی مثل هاشم

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/01/31
اصلا دارا وکیسان از کجا پیداشون شد دمشون گرم خیلی مشتی
ناشناس 1400/01/29
دارا واقعا مشتی هستی عین هاشم خیلی دوست دارم
ناشناس 1399/12/18
سلام و علیکم؛به نظر من تقی از کرج اگر فیلم ویا ویدیو باشد خیلی بهتر است ولی اگر بشود دانلود کرد دیگر عالی می شود اگر اهمیت دادید موفق باشید؛؛؛

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.