2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

ببینید : اجرای عرفان طهماسبی فینال در عصرجدید

عرفان طهماسبی یک اجرای عالی در فینال عصرجدید داشت. اینجا را ببینید

جامعه پویا -عرفان طهماسبی  خواننده جوانی است که به مرحله فینال عصرجدید راه پیدا کرده است و یکی از 5 فینالیست فصل دوم عصر جدید است .
او برای اجرای فینال یک آهنگ بسیار زیبا تدارک دیده و اجرا کرد.
عرفان طهماسبی 23 ساله است و خواننده ای است که با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت امین حیایی به او رای نجات داد. امین حیایی در صحبت هایش بعد از اجرای برنامه عرفان طهماسبی در مرحله نیمه نهایی او را با پسرش دارا حیایی مقایسه کرد. 

عرفان طهماسبی بختیاری است و در شوشتر به دنیا آمده اما در اهواز بزرگ شده است. او خوانندگی را از رستوران ها و کافه ها شروع کرد و حالا به یک خواننده حرفه ای تبدیل شده و موسیقی تدریس می کند. مهارت عرفان طهماسبی در موسیقی محلی یکی از نقاط قوت اوست که باعث شد در عصر جدید دیده شود.
عرفان طهماسبی در حال حاضر در یک موسسه موسیقی تدریس می کند و هم زمان آموزش هم می بینید. 

او یکی از خوانندگان عصرجدید است که بسیار مورد استقبال داوران قرار گرفته و او را یک خواننده خاص و آینده دار می دانند. 

 

عرفان طهماسبی در مصاحبه ای که در عصر جدید انجام داده خاطراتی از شیطنت های دوران کودکی اش تعریف کرده و از حیوان آزاری هایش گفته است هرچند عرفان طهماسبی تاکید می کند اینکار را با شرمساری تعریف می کند و تاکید دارد هرگز به کاری که در کودکی کرده افتخار نمی کند.
اجرای فینال عرفان طهماسبی در عصرجدید را اینجا ببینید 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.