2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چطور تا عید خیلی سریع لاغر شویم

چطور تا عید خیلی سریع لاغر شویم

لاغر شدن تا عید و لاغری خیلی سریع روش های متفاوتی دارد. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -برای اینکه در تعطیلات نوروز خیلی سریع لاغر شوید  تا بتوانید  خوش اندام باشید باید روشی را انتخاب کنید که با بدن شما هماهنگی داشته باشد. 
ابتدا باید بدانید چرا قصد دارید لاغر شوید. هدف گذاری در این خصوص خیلی مهم است. پس هدف خود را بنویسید و با اراده ای محکم در راه رسیدن به این هدف قدم بردارید. نوشتن هدف سبب می شود زمانی که انگیزه شما از بین رفت بتوانید با دیدن هدفتان انگیزه دوباره پیدا کنید.

 


قبل از صبحانه دو لیوان اب بنوشید


نوشیدن آب ولرم متابولیسم بدن شما را افزایش می‌دهد پس حتما قبل از خوردن صبحانه دو لیوان اب ولرم بنوشید تا هم دچار یبوست نشوید و هم متابولیسم بدن شما بهتر شود. ضمن اینکه حجم معده شما پر شده و مقدار کمتری غذا می‌خورید.

 


به طور روزانه ورزش کنید


روزی یک ساعت پیاده روی 300 کالری در بدن شما می‌سوزاند بنابراین پیاده روی را فراموش نکنید و به طور مرتب و روزانه پیاده روی کنید. بعد از پیاده روی حتما آب بنوشید اما غذا نخورید تا یک ساعت بعد از پیاده روی غذا نخورید .

 


خرده خوری نکنید


اگر عادت به خرده خوری دارید این عادت را ترک کنید تحقیقات نشان داده خرده خوری بیش از وعده‌های غذایی بر بدن کالری وارد می‌کند. اگر خرده خوری را کنار بگذارید مقدار زیادی از وزن بدن شما به راحتی کم می‌شود. 

 

لاغری سریع
میان وعده رژیمی بخورید


 برای لاغر شدن خوراکی های سالم مانند دانه آجیل، خشکبار، میوه، آب و دمنوش های گیاهی، شکلات تلخ یا قهوه بدون شکر بخورید و از مصرف شیرینی، قند، شکلات شیرین، چیپس، پفک، بیسکوئیت، آبنبات و... اجتناب کنید.

 


گرسنگی را کنترل کنید


اگر خیلی گرسنه می‌شوید از سیب یا موز استفاده کنید . کاهو هم انتخاب مناسبی است می‌توانید کاهو بخورید. موقع غذا خوردن حتما در کنار غذا کاهو استفاده کنید. کاهو حجم زیادی از معده شما را می‌گیرد و باعث می‌شود تا غذای کمتری دریافت کنید. 

 


یبوست خود را برطرف کنید


توجه داشته باشید یبوست مساله بسیار مهمی است اگر دچار یبوست باشید بسیار سخت لاغر می‌شوید بنابراین با ورزش کردن و نوشیدن زیاد آب یبوست خود را برطرف کنید. 

 


قهوه و چای سبز بنوشید


قهوه و چای سبز متابولیسم بدن شما را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را بالا می‌برد. یک فنجای قهوه و یک فنجان چای سبز را در دستور غذایی خود قرار دهید.  صبح و عصر چای سبز و قهوه بنوشید. 

 


آبمیوه و نوشابه نخورید


به جای نوشیدن آبمیوه و نوشابه که دارای قند است و بسیار چاق کننده می باشد، آب بیشتری بنوشید. اکثر مواقع وقتی احساس گرسنگی می کنیم، بیشتر به خاطر تشنگی بوده و بدن ما هوس چیزی می کند تا بخورد، بنابراین نوشیدن آب می تواند هوس بدن را نسبت به خوردن از بین ببرد.

 


هر روز خود را وزن نکنید


هفته ای یکبار خود را وزن کنید . آن هم در ساعت و موقعیت مناسب. اینطور نباشد که یک هفته صبح و یک هفته شب خود را وزن کنید چون وزن بدن در ساعات مختلف متفاوت است. بهترین کار این است که زمانی که ناشتا هستید خود را وزن کنید. 
با این روش شما می‌توانید باتوجه به شرایط بدنی که دارید هفته ای دو الی 3 کیلو لاغر شوید. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.