2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 3

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 3

سریال نون خ 3 سریال طنز شبکه یک در ایام نوروز پخش می شود خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار آن را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - سریال نون خ 3 ساخته سعید آقاخانی که هر شب در ایام نوروز از شبکه یک پخش می شود در منطقه کردنشین کشور ساخته شده است. 

 

 

خلاصه داستان سریال نون خ 3

ماجرای سریال نون خ از ابتدا ماجرای مردی پاکدست به نام نورالدین خانزاده بود که تجارت تخمه می کرد اما دچار مشکلاتی شد و سکانس های طنزی ایجاد کرد. در فصل سوم این سریال نورالدین خانزاده کار آفرین شده و گیاهان پرخاصیت منطقه اش را به فروش می رساند و برای 45 نفر کار آفرینی کردهاست. او دختر سومش شیرین را شوهر داده است و حالا شرایط برای ازدواج خودش فراهم شده است و ....

 

خلاصه داستان سریال نون خ 3

بازیگران سریال نون خ 3

سعید آقاخانی در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش نورالدین خانزاده را هم بازی می کند. همچنین  علی صادقی ، سیروس میمنت ، شقایق دهقان ، سیدعلی صالحی ، پاشا جمالی ، یدالله شادمانی ، ندا قاسمی ، نسرین مرادی ، هدیه بازوند ، شیدا یوسفی ، صهبا شرافتی ، هدی استواری ، آتنا مهیاری ، کاظم نوربخش ، ماشاالله وروایی ، سیروس سپهری ، یوسف کرمی ، رضا رشیدی ، سیدحسین موسوی ، سیروس حسینی فر ، علی اخوان ، افشین ملکی ، نارین ایوبی ، مرتضی رستمی و شقایق فتاحی بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

ساعت پخش سریال نون خ 3

ساعت پخش این سریال 22:15 هر شب از شبکه یک سیماست .

سریال نون خ 3 هر شب از شبکه یک

 

ساعت تکرار

سریال نون خ 3 ،  9 صبح و 15 بعد از ظهر فردای روز پخش نیز این سریال تکرار می شود. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.