2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روال کاری امیر شایگان در می خواهم زنده بمانم

روال کاری امیر شایگان در می خواهم زنده بمانم

در روال کاری امیرشایگان در می خواهم زنده بمان برخی کارها ممنوع است. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال می خواهم زنده بمانم ماجرای زوجی عاشق در دهه شصت است که درگیر یک پرونده سازی هولناک می شوند.  هما با بازی سحر دولتشاهی و نادر با بازی پدرام شریفی همدیگر را دوست دارند اما همایون پدر هما بازداشت می شود چرا که در ماشین او مقدار زیادی تریاک کشف می شود. ماجرای سریال از اینجا شروع می شود و هما برای نجات پدرش تلاش خود را آغاز می کند اما او نمی داند اسیر مردی به نام امیر شایگان خواهد شد. 

 

می خواهم زنده بمانم

 در خلاصه داستان این قسمت آمده است: هما به سراغ امیر شایگان می‌رود تا برای آزادی پدرش به او کمک کند. هما مجبور است در مدت زمان کمی خواسته شایگان در قبال آزادی پدرش را اجابت کند. نادر در این مسیر علی‌رغم مخالفتش سعی می‌کند به او کمک کند. در این قسمت هما که چاره‌ای جز کمک گرفتن از شایگان ندارد، با ترس و لرز به دفتر او می‌رود. شایگان در قبال آزادی همایون مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خانه را طلب می‌کند و برای فراهم کردن آن تنها سه روز به هما فرصت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نقدی بر سریال می خواهم زنده بمانم : شروع هوشمندانه و بدون معطلی


اما هما در این مدت نمی تواند پول را فراهم کند از طرفی نادر نامزد هما به شیراز می رود و سند باغ پدری اش را برای اینکه هما را از دست شایگان نجات دهد برای شایگان می آورد اما شایگان قبول نمی کند. 

بیشتر بخوانید: سکانسهایی از می خواهم زنده بمانم : جدایی نادر از هما


پیشنهاد بی شرمانه به هما


امیر شایگان می داند تنها کسی که می تواند هما را به جدایی از نادر راضی کند جان پدرش است. او جان پدر هما را گروگان می گیرد و از هما می خواهد در قبال آزادی پدرش با او ازدواج کند در این میان نادر تصمیم می گیرد برای نجات هما و پدر هما اعتراف کند که بخشی از تریاک متعلق به او بوده است هرچند نادر هم زندانی می شود اما این مساله کمکی به پدر هما نمی کند. حالا  هما تصمیم دارد با امیرشایگان ازدواج کند تا جان پدرش و نادر را نجات دهد 

حامد بهداد در می خواهم زنده بمانم


امیر شایگان کیست 

 


امیر شایگان با بازی حامد بهداد وکیل فاسدی است که با افراد فاسد که سمت های انتظامی دارند دست به یکی کرده تا به هما برسد او می خواهد از روش های غیرقانونی همایون حقی پدر هما و نادر را از مرگ نجات دهد تا به هما برسد این موضوعی است که هما از او خواسته و شرط ازدواجش گذاشته است. او به امیرشایگان گفته فقط در صورتی با او ازدواج می کند که نادر و پدرش را از زندان و مرگ نجات دهد .

 


در روال کاری امیر شایگان چه نکاتی ممنوع است 


در روال کاری امیر شایگان کارهای ممنوعه ای وجود دارد ، او وکیل کاربلدی است که دست به کارهای خلاف می زند. او اجازه نمی دهد دو فرد غریبه با هم ارتباط داشته باشند. همچنین تلاش می کند دختران جوان را به سمت خود بکشد اما اینبار عاشق هما می شود و می خواهد هما را از دست نادر بیرون بیاورد. امیر شایگان برای اینکه بتواند هما را به دست بیاورد ازدواج رسمی نادر و هما را بهانه کرده و آنها را وادار به جدایی می کند. جالب است بدانید که او مدعی است در روال کاری اش نامردی ممنوع است و هما را با عشقش می خواهد نه از سر اجبار .
داستان سریال می خواهم زنده بمانم داستان سختگیری ها و سوء استفاده هایی است که در دهه 60 از جو حاکم بر آن زمان انجام می گرفت. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/06/09
حامد بهداد بی نهایت عالی بازی کرده نقشش رو وقابل باور
دینا 1400/05/03
امیر شایگان چکار میکنه نقشش کارش چیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.