2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دسته گل معنادار ساره بیات

دسته گل معنادار ساره بیات

ساره بیات دو عکس استوری کرد که یکی از آنها قلب و دیگری دسته گل رز سفید است. اینجا را ببینید

جامعه پویا -ساره بیات با استوری دو عکس در صفحه مجازی اش شاعبه ازدواجش را رقم زد. 


ساره بیات هنرپیشه ای که سریال گیسو را در شبکه خانگی در حال پخش دارد دو عکس با مخاطبانش در میان گذاشت. یکی عکس طبیعت بود که شکلک قلب های پی در پی در آن بود و دیگری دسته گل سفیدی که تزئین شده و بی شباهت به دسته گل عروس نیست. 


یک سال قبل و هم زمان با انتشار سریال دل منوچهر هادی درباره ساره بیات گفته بود که او در آستانه ازدواج است اما خبری در اینباره دیگر منتشر نشد و ساره بیات نیز واکنشی به این گفته های منوچهر هادی نداشت تا اینکه خودش یک دسته گل رز سفید تزئین شده با روبان سفید را منتشر کرد. 

همسر ساره بیات


ساره بیات بازیگر 41 ساله خواهر همسر رضا قوچانژاد است و خواهرش سروین بیات در هلند زندگی می کند او از یک خانواده ثروتمند است و بازی های تحسین شده اش در جدایی نادر از سیمین و چند فیلم دیگر او را به اوج شهرت رساند. 

دسته گل عروس ساره بیات


هرچند تبلیغ یک برند چرم و شال دم روباهی که او استفاده کرده بود با حاشیه هایی همراه شد اما ساره بیات همیشه یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون بوده است .
حالا ساره بیات با انتشار این دو عکس شائبه ازدواجش را قوت بخشید اما در اینباره اظهار نظری نکرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.