2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جزئیاتی  تازه از سریال پایتخت 7

جزئیاتی تازه از سریال پایتخت 7

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره ساخت سریال پایتخت ۷ و داستان آن توضیحاتی داد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت که در برنامه سریالیست حاضر شده بود تا از سریالش دفاع کند ناگفته هایی را درباره سریال پایتخت بیان کرد.
سیروس مقدم گفت: ما در سریال پایتخت تلاش کردیم هربار داستان متفاوتی را برای بیننده درست کنیم وبه شعور مخاطب هرگز توهین نکردیم و بیننده را دست کم نگرفتیم. 

 


او گفت: با آغاز کرونا مشکلاتی برای ساخت پایتخت به وجود امد که فصل 6 آن را نیمه تمام گذاشت و من قول داده بودم که این دو قسمت را بسازم و با هر سختی بود اینکار را کردم. 

 


او درباره ساخت فصل 7 سریال پایتخت گفت : اجازه بدهید دراینباره حالا صحبت نکنیم ما در تمام این سالها تلاش کردیم به شعور مخاطب توهین نکنیم و یک داستان درخور برای مخاطب درست کنیم. 

 


قرار بود ما در ادامه داستان به یونان برویم و موفقیت های بهتاش را ببینیم و بخش لژیونری بهتاش و موفقیت او را ببینم. اما با شرایط کرونا سفر‌ها با محدودیت‌ها افزایش پیدا کرد.
فعلا دراینباره که پایتخت 7 ساخته می شود یا خیر بهتر است اظهارنظر نکنیم. اما داستان های جالبی را برای بهتاش داشتیم. 

گفته‌های سیروس مقدم در حالیست که دو تن از بازیگران اصلی این سریال یعنی سارا و نیکا دچار حاشیه‌هایی شده و آنها را ممنوع التصویر کردند. سارا و نیکا در دو قسمت ‍پایانی پایتخت ۶ که در روزهای آخر اسفند ۹۹ پخش شد حضور نداشتند

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.