2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
واکنش حمید صفت رپر ایرانی  به خبر حکم قصاصش

واکنش حمید صفت رپر ایرانی به خبر حکم قصاصش

حمید صفت یک روز بعد از اعلام خبر صدور حکم قصاصش به خاطر قتل ناپدری نسبت به این خبر واکنش نشان داد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -حکم قصاص حمید صفت از سوی دادگاه کیفری استان صادر شد و این حکم با واکنش های مختلفی روبه رو شد. تعدادی از خوانندگان از اولیای دم درخواست بخشش کردند و در نهایت حمید صفت خود شخصا در اینباره اظهار نظر کرد. 

 


حمید صفت در متنی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر شده است از مردم خواسته تا به شایعات توجه نکنند و صبر کنند تا پیگیری قضایی انجام گیرد. همچنین حمید صفت اعلام کرده است که دیه ای جمع آوری نمی کنند و کسانی که با نام او دیه جمع می کنند دروغ می گویند. 

 

حمید صفت
حمید صفت سه سال قبل در یک درگیری با ناپدری اش گلدانی به سمت او پرت کرده و باعث مرگش شده است. هرچند حمید صفت خواننده و رپر ایرانی می گوید اینکار عمدی نبوده است اما با درخواست یکی از پسران مقتول و بعد از عمدی شناخته شدن اتهام وی به قصاص محکوم شد. 

 

بیانیه حمید صفت
بجز حمید صفت چند خواننده نیز نسبت به حکم قصاص حمید صفت واکنش نشان دادند. اولین فرد رضا صادقی بود. رضا صادقی درخواست کرد که او بخشیده شود. همچنین رضا شیری ،رضا ملک زاده و سینا سرلک با انتشار متن هایی در صفحه مجازی خود درخواست کردند که حمید صفت بخشیده شود و از اولیای دم که داغ دیده هستند درخواست گذشت کردند. سینا سرلک نوشت :2 سال پیش با حمید جان دیدار داشتیم و فقط احترام و محبّت دیدم از حمید . ضمنِ عرضِ ادب و احترام به خانواده محترمِ داغ دیده و ابرازِ هَمدردى با شما بُزُرگواران ، با كمالِ احترام و خاضعانه از شما عزیزان خواهشمندم محبّت كنید و حمید جان رو ببخشید . همه ما در این روزگارِ عجیب به هزاران دلیل احوالِ خوشى نداریم و یقیناً شما عزیزان هم حالى مثلِ ما دارید . امیدوارم خواهش و درخواستِ من رو به عنوانِ عُضوِ كوچكى از خانواده هُنر بپذیرید و گذشت بفرمایین .
رضا صادقی هم نوشت: من این جوون و ندیدم و اشنایی باهاش از موسیقیش دارم ، نمیدونم دنیاش چه شکلیه اما میدونم دنیای مردمش براش مهمه ، حال مردمش براش عزیزه و از همه مهمتر درد مردمش براش درد خودشه ...
امروز خبری شنیدم از " قصاص " كه دعا میكنم صحت نداشته باشه ...
خانواده مرحوم كاملا حق دارن قلبشون شكسته باشه و خشم داشته باشن ، اما به عنوان یه كمترین اهل هنر و سرزمینم و ریش سفیدى كه دارم ،خواهش كنم و حتى التماس كنم از این خانواده داغ دیده ، با بخشش و بزرگیشون كام مردم و شیرین كنن ، روزاى تلخیه و شك ندارم شما این تلخى رو از همه بیشتر لمس كردین ،
پس تمنا دارم با بزرگیتون دل مردم و اول سالى شاد كنید كه قطعا كار اسونى نیست اما از شما بعید نیست این بخشش ...
از همه مردم عزیزم بخصوص هنرمندان خواهش دارم ، تقاضاى بخشش كنن براى حمید ، یه جوون كه اینده میتونه جلو راهش باشه با كلى اتفاق خوب ..
دوستان سكوت نكنید، این سکوت فقط حسرت و شرم به بار میاره ،

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.