2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
چرا روزبه حصاری در بچه مهندس 4 نیست

چرا روزبه حصاری در بچه مهندس 4 نیست

روزبه حصاری ستاره سریال بچه مهندس در فصل چهارم بچه مهندس ناگهان از این تیم جدا شد . دلیل این جدایی را اینجا بخوانید

جامعه پویا - روزبه حصاری بازیگر نقش اول فصل سوم بچه مهندس بود. او درنقش جواد جوادی با بازی جذابی که ارائه داد توانست مخاطبان زیادی را برای این سریال جذب کند.

 


البته حضور روزبه حصاری هرچند یک برگ برنده برای سریال بچه مهندس بود اما نباید از کشش بسیار زیاد فیلم نامه این سریال چشم پوشی کرد. روزبه حصاری با استایل بسیار خاص و صحبت های متینش طرفداران زیادی دارد. او همیشه سعی می کند از حاشیه به دور باشد و دوران بازیگری اش این را نشان می دهد. روزبه حصاری حتی در خوانندگی هم تلاش می کند کاملا از حاشیه به دور باشد . چرخی در صفحه اینستاگرام روزبه حصاری به ما نشان می دهد او در خصوص زندگی شخصی اش بسیار محتاط است و آنچه با مخاطبانش به اشتراک می گذارد درباره زندگی  کاریش ، سریالهایی که بازی کرده و ترانه هایی که خوانده است بوده و چیز بیشتری ندارد. 

بیشتر بخوانید: اولین پست روزبه حصاری بعد از حذفش از سریال بچه مهندس 4

روزبه حصاری چرا از بچه مهندس حذف شد


البته باید گفت روزبه حصاری یک مدل نیز هست او با برندهای مطرح لباس هم همکاری دارد و اندام ورزیده و بسیار زیباش او را به یک مدل تبدیل کرده است. 
با همه جذابیت هایی که روزبه حصاری دارد باید گفت او بخشی از این شهرت را مدیون سریال بچه مهندس 3 است. نقش جواد جوادی پسر پرورشگاهی نخبه که به دنبال آرزوهایش است و برای رسیدن به این آرزوها هرکاری می کند و هیچ تلاشی او را خسته نمی کند. روزبه حصاری نقش جوانی بچه مهندس را بازی می کرد. یکی از سکانس های شاهکار این سریال برخورد او با مژگان دختری است که در کودکی به او دلبست و مژگان با رفتنش به آمریکا جواد را فراموش کرد. اما بعد از چند سال به ایران برگشت و به وصیت مادرش سعی داشت جواد را با خود به آمریکا ببرد اما وقتی جواد متوجه تغییر رفتارهای عجیب مژگان شد دیگر با او همراه نشد. لحظه رویارویی مژگان و جواد و لحظه ای که او همه این سالها را در ذهنش مرور کرد یکی از جذابترین سکانس هایی بود که روزبه حصاری به خوبی آن را اجرا کرد. 

 

سکانس های غافلگیرکننده روزبه حصاری 


البته این تنها سکانس جذاب این سریال نبود ، جواد در سکانس غافلگیرکننده دیگری یک کوادکوپر که هک شده و به ان حمله شده بود را با موفقیت به زمین نشاند و در همان لحظات حساس از مرضیه دیگر نخبه هوافضا خواستگاری کرد. 
همه اینها البته برشهرت روزبه حصاری و محبوبیت بچه مهندس اضافه کرد تا حدی که تصمیم گرفته شد فصل چهارم این سریال هم ساخته شود ، وقتی خبر ساخت فصل چهارم این سریال رسانه ای شد تهیه کننده برای طرفداران روزبه حصاری یک سوپرایز داشت و اطلاع داد که روزبه حصاری هم در این سریال حضور دارد. این درحالی بود که در همان زمان روزبه حصاری سر سریال افرا بود و به انتظار می رفت برخی از سکانس های این سریال هم همانجا فیلم برداری شود اما به ناگهان تهیه کننده اعلام کرد روزبه حصاری دیگر در پروژه بچه مهندس همکاری ندارد و محمدرضا رهبری جایگزین او شده است. این خبر مانند یک دینامیت میان طرفداران روزبه حصاری ترکید و بسیار واکنش داشت. 
آنها به تیم بچه مهندس حمله کردند و خواستار بازگرداندن روزبه حصاری به سریال شدند. اینها در حالی بود که روزبه حصاری درباره این خبر همچنان سکوت کرده بود. 

 

روزبه حصاری در بچه مهندس

بیشتر ببینید: بشنوید؛آهنگ پراحساس خاطره ها با صدای روزبه حصاری

روزبه حصاری دستمزد زیادی خواست ؟


تا اینکه یکی از مطلعین سریال بچه مهندس اعلام کرد آنچه باعث شده روزبه حصاری از پروژه بچه مهندس 4 جدا شود زیاده خواهی او بوده است. او گفت: دستمزدی که روزبه حصاری برای بچه مهندس 3 دریافت کرد بسیار کمتر از مبلغی بود که برای بچه مهندس 4 پیشنهاد داد. روزبه حصاری طبق قرار باید در بچه مهندس 4 هم بازی می کرد اما وقتی تهیه کننده و کارگردان به سراغ او رفتند چندین برابر رقمی که قبلا دستمزد گرفته بود را درخواست کرد چیزی که غیرممکن بود وباید سهم زیادی از بودجه بچه مهندس 4 به عنوان دستمزد روزبه حصاری به او داده می شد. حرف های همراه با دلخوری تهیه کننده نیز نشان می داد اتفاق خوشایندی بین او و روزبه حصاری نیفتاده است. 

 


اما این گفته با واکنش طرفداران روزبه حصاری روبه رو شد و آنها ادعای جدیدی رامطرح کردند آنها گفتند چون روزبه حصاری مشغول سریال افرا بوده است و قرار هم نبوده که به این زودی ها بچه مهندس 4 ساخته شود او قرارداد بسته و امکان اینکه در بچه مهندس 4 حضور داشته باشد وجود نداشت. به همین دلیل هم روزبه حصاری نتوانست در بچه مهندس حضور داشته باشد. 
بالاخره و بعد از مدتها واکنش تهیه کننده بچه مهندس اعلام کرد قطعا محمدرضا رهبری می تواند چهره مناسبی باشد و از پس نقش برخواهد آمد. با این حال همچنان طرفداران روزبه حصاری به خاطر جدایی او از پروژه بچه مهندس همچنان دلخور هستند. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/04/23
سلام آقای محمد رضا رهبری بازیگر خوبی بود ونقشش راهم خوب بازی کرد.
دنیا 1401/01/04
بازی محمد رضا رهبری خیلی روانتر و حسی تر بود ؛خیلی خوب نقش یک عاشقو بازی کرد مثلا همان سکانسی که گفت همه آرزو و دلخوشی من شمایید خیلی خیلی با احساس بود تو بخوای تو آتیشم میرم بازی و چهره اش پر از احساس ....سکانس هایی که با هم میرفتن خرید مراسم عقد و جشنی که خانوادگی گرفتن پیش هم‌نشستن سمت هم میرفتنو میخندیدن خیلی نازو قشنگ بود..بازیگر قبلی آقای حصاری تو‌نقشش خیلی جدی و خشک بود رهبری خیلی با احساس تر بود..
لیلا 1400/12/27
محمد رضا رهبری بهتر از روزبه حصاری بود او بسیار شبیه مانی رحمانی و کودکی جواد هست
کامرانی 1400/12/26
منتظر فصل ۵ بچه مهندس با بازی محمد رضا رهبر👏👏👏👏👏👏👏👏
ناشناس 1400/11/17
ای کاش فصل ۳ بچه مهندس را حذف می کردین چون با تغییر بازیگردرفصل ۴ اعصاب بینند را خراب می شود بهترین وآموزنده ترین فصل سریال فصل۳ بود ولی حیف شد علی ازسقز
بهار رضایی 1400/11/12
ممنونم از سریال بچه مهندس ۴،اگر میشه لطفاً بچه مهندس۵راهم پخش کنید آقای محمدرضا رهبری بسیار بازیگر خوبی است . واقعا ممنون کارگردان و نویسنده و بازیگران مخصوصاً محمدرضا رهبری و مهشید جوادی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤍🤍🖤🖤🤍🖤
ناشناس 1400/10/15
سلام لطفاً دوباره روزبه حصاری را بیاورید ایشون خیلی بازیگر خوبی بودن فصل چهار بدون روزبه حصاری هیچ جذابیتی ندارد⁦☹️⁩⁦☹️⁩
ناشناس 1400/10/11
بچه مهندس 4 بدون بازی اقای روزبه حصاری واقعا جذابیتی ندارد
پرستو 1400/10/10
لطفا آقای حصاری رو بیارید خیلی بازیگر خوبی بود من خیلی دوستش داشتم
اشکان 1400/10/06
آقای حصاری خوب بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.