2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نفیسه روشن دوباره ازدواج کرد

نفیسه روشن دوباره ازدواج کرد

نفیسه روشن با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد داد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری از حلقه ازدواجش و نوشتن یک متن عاشقانه خبر ازدواجش را علنی کرد و نیم رخی از شوهرش را منتشر کرد. 

 


نفیسه روشن متولد اردیبهشت ماه سال 61 است و و لیسانس حقوق دارد . او تنها دختر خانواده است و دو برادر دارد. نفیسه روشن چند سال قبل با یک خلبان ازدواج کرد اما سال گذشته خبرجدایی از شوهرش را علنی کرد . او با انتشار پستی نسبت به بیماری که گرفتار شده بود گلایه کرد و آن را دلیل آزارهای فردی عنوان کرد. هرچند گفته می شد مقصود نفیسه روشن همسر سابقش است اما نفیسه روشن این موضوع را رد کرد و گفت که نسبت به شوهر سابقش احترام زیادی قائل است و دیگران آنها را جدا کرده اند. 

 


شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. نفیسه روشن همچنین در فیلم های چک نسترن ، انسان ،مادر زن سلام ،شاخه گلی برای عروس بازی کرده است. 

نفیسه روشن ازدواج کرد


او با انتشار عکسی از حلقه ازدواجش، ازدواجش برای دومین بار را علنی کرد و متنی عاشقانه برای شوهر جدیدش نوشت. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.