2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فرزاد حسنی مهاجرت کرده است ؟

فرزاد حسنی مهاجرت کرده است ؟

شایعه مهاجرت فرزاد حسنی در چند ساعت واکنش های متفاوتی را داشت. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -فرزاد حسنی بازیگر و مجری تلویزیون که سالهاست دیگر در تلویزیون فعالیتی ندارد باز هم حاشیه ساز شد. 
نام فرزاد حسنی یکبار دیگر زمانی برسر زبانها افتاد که همسر سابقش آزاده نامداری به طرز مشکوکی فوت کرد. آزاده نامداری و فرزاد حسنی سال 92 با هم ازدواج کردند و به فاصله یک سال از هم جدا شدند. ادعای آزاده نامداری درباره اینکه فرزاد حسنی او را مورد ضرب و جرح قرار داده است یکی ازجنجالی ترین اخبار زمان خود بود. 

فرزاد حسنی و آزاده نامداری در برنامه تحویل سال


جدایی این زوج سلبریتی البته برای زندگی شخصی و کاری هردوی آنها حاشیه هایی به وجود اورد. هرچند فرزاد حسنی بعد از این جدایی هرگز ازدواج نکرد اما آزاده نامداری با سجاد عبادی پسر فریده ماشینی و رحیم عبادی ازدواج کرد. به گفته پدر آزاده نامداری و سجاد عبادی زندگی آزاده نامداری و سجاد زندگی شیرینی بوده است آنها صاحب دختری به نام گندم شدند و زندگی بسیار خوبی داشتند اما آزاده نامداری به دلیل انتشار عکس هایی از سفر آزاده نامداری و همسرش  به سویس دچار حاشیه هایی شد وحتی از سوی همکاران خودش مورد هجمه قرار گرفت. 

 

آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل آزاده نامداری + علت فوت

تا اینکه او برای همیشه ممنوع الکار شد. آزاده نامداری بجز ممنوع الکاری در صدا و سیما که منجر به لطمات شدید روحی و روانی به او شد ، اجازه فعالیت در برنامه های خانگی را هم نداشت. تا اینکه 7 فروردین ماه سال 1400 خبر رسید که آزاده نامداری در خانه اش فوت کرده است. در حالیکه هنوز و بعد از گذشت نزدیک به 10 روز از مرگ آزاده نامداری همچنان رسانه ها پیگیر دلیل مرگ او هستند ، خبر رسید که فرزاد حسنی از ایران مهاجرت کرده و به شبکه های ایرانی خارج از کشور پیوسته است. 

بیشتر بخوانید: ناگفته های همسر آزاده نامداری از مرگ و زندگی عاشقانه با همسرش


فرزاد حسنی نیز مانند آزاده نامداری دیگر در صدا و سیما فعالیتی ندارد . او علاوه بر اجرا بازیگری هم می کرد و در سریال پرطرفدار مسافری ازهند هم نقش آفرینی کرده است. 
با این حال حاشیه های ایجاد شده از زندگی شخصی او باعث شد تا دیگر در صدا و سیما فعالیتی نداشته باشد. او به تازگی در برنامه خانگی شبهای مافیا شرکت کرده و یکی از بازیگران فعال در این زمینه است. 
آزاده نامداری و دخترش گندم در جشن تولد آزاده نامداری
در پی حواشی این روزها در نهایت خبر رسید که فرزاد حسنی از ایران مهاجرت کرده و به زودی در یکی از شبکه های ایرانی فارسی زبان خارج از کشور مشغول به کار می شود ساعاتی بعد خبرگزاری برنا اعلام کرد در تماسی که با فرزاد حسنی داشته او این خبر را ردکرده است. فرزاد حسنی گفته بود در خانه پدری اش به سر می برد و این روزها مطالعه می کند و قصدی هم برای خروج از کشور ندارد. 

 

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 1356 در تهران است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می باشد، پس بزرگ خانواده است و دو برادر بنام های فرشاد و فرهاد دارد، بجز اجرا و بازیگری او را باید شاعر نیز خطاب کنیم

هرچند فرزاد حسنی این خبر را تکذیب کرد اما همچنان این سوال باقی است چرا چنین شایعه ای برای او درست شد؟

 

 

واکنش فرزاد حسنی به خبر مهاجرتش 

فرزاد حسنی در نهایت با انتشار متنی در صفحه مجازی اش به این شایعه به طور رسمی واکنش نشان داد. او نوشت: 

چه بخواهم و چه نخواهم به عنوان شخصیتی شناخته شده در میان مردم با هر میزان اعتبار، باید پاسخگو باشم.
پاسخگوی سوء تفاهم ها،اعمال نسنجیده،موضع گیری ها و همه و همه.

 

واکنش فرزاد حسنی به خبر مهاجرتش

حتی سکوت من در بسیاری از موارد که معمولاً از سر احترام و رعایت اخلاقی است نمی‌تواند مانع از مطالبه گری دیگران شود.

این روزها به جای محکوم کردن دیگران؛ با تصحیح و ترمیم خودم می اندیشم.
دیروز پیش از آنکه به منبع و دلیل شایعه مهاجرتم فکر کنم و به تقبیح شایعه سازان و نقد فضای مجازی بپردازم به تکذیب و توضیح اقدام کردم.
احساس می کنم کار درست همین بود.
تهران-بهار ۱٤٠٠
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.