2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار و بازیگران جدید بچه مهندس 4

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار و بازیگران جدید بچه مهندس 4

ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان بچه مهندس 4 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال بچه مهندس 4 که از شبکه دو در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود ملودرامی عاشقانه ، امنیتی است که هرشب پخش خواهد شد. 

 

بازیگران سریال بچه مهندس
خلاصه داستان بچه مهندس


سریال بچه مهندس ماجرای زندگی فردی به نام جواد جوادی است که در کودکی پدرش را از دست داده و مادرش او را به پرورشگاه سپرده چون برایش پاپوش درست کرده و اور ا زندانی کردند. جواد در نوجوانی متوجه می شود مادرش چه سرنوشتی داشته اما مادرش را هم از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: چرا روزبه حصاری در بچه مهندس 4 نیست

جواد جوادی که دلباخته دختری به نام مژگان از بچه های همان پرورشگاهی است که در ان زندگی می کرده است برای رسیدن به مژگان که حالا در امریکا زندگی می کند تلاش زیادی کرده و به یک نخبه مهندسی تبدیل می شود. جواد درست وقتی که قصد دارد از کشور مهاجرت کند متوجه می شود مژگان بسیار تغییر کرده و دیگر حاضر به ازدواج با او نمی شود و عاشق دختری به نام مرضیه می شود. مرضیه که مهشید جوادی نقش ان را بازی می کند نیز یک نخبه است و پدرش استاد دانشگاه است. حالا باید منتظر ازدواج جواد و مرضیه در فصل چهارم سریال بچه مهندس بود. 

 

محمدرضا رهبری و سهند جاهدی در بچه مهندس
بازیگران سریال بچه مهندس 


دو شخصیت اصلی این سریال را مهشید جوادی در نقش مرضیه و محمدرضا رهبری در نقش جواد بازی می کنند پیش از این روزبه حصاری نقش جواد را بازی می کرد که با حاشیه های بسیار زیادی از این سریال جدا شد . دیگر بازیگران این سریال ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

 


ساعت پخش سریال بچه مهندس 4


سریال بچه مهندس 4 در ایام ماه رمضان هر شب از شبکه دو سیما 21:30 پخش خواهد شد. 

 

روزبه حصاری در بچه مهندس
ساعت تکرار سریال بچه مهندس 4


سریال بچه مهندس 4 در روز دوباره تکرار می شود که ساعت آن متعاقبا اعلام می شود .

 


سریال بچه مهندس 4 چند قسمت است 


سریال بچه مهندس چهارم 30 قسمت است که قرار است همه قسمت های آن در ایام مبارک ماه رمضان پخش شود. 


این سریال را احمدرضا کاوری کارگردان سریال شرم و وارش کارگردانی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.