2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال هتل دل لونا

خلاصه داستان و بازیگران سریال هتل دل لونا

سریال هتل دل لونا ساخت کشور کره است و ژانری خانوادگی و اجتماعی دارد ، تعداد قسمت ها ، بازیگران و خلاصه داستان سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال هتل دل لونا سریالی ساخت کشور کره است که سریالی پربیننده در این کشور بوده وب ه چند زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است. 

 


خلاصه داستان سریال هتل دل لونا


هتل دل لونا، یک هتل قدیمی و متفاوت واقع در مرکز شهر سئول است. جانگ مان وول (IU) هزار سال است که مدیر این هتل بوده. او بخاطر گناهی که انجام داده در این هتل محبوس شده. تنها راه فرار او پیدا کردن کسی است که گناه بدتری نسبت به خودش انجام داده باشد اما او حتی به یاد نمی آورد چه خطایی ازاو سر زده و در عین حال مجبور به نگهداری از هتل هم هست، جایی که مشتریان آن تنها ارواح هستند. این سریال در ژانر طنز عاشقانه و تخیلی است و بسیار پربیننده است. 

 

سریال هتل دل لونا چند قسمت است
بازیگران سریال هتل دل لونا 


در این سریال یو، جین گو یئو، هیون چول چو، لی جون کی , جونگ سو لی به هنرمندی پرداخته‌اند. سریال هتل دل لونا به کارگردانی چونگ هان اوه در سال 2019 ساخته شده است .

 


سریال هتل دل لونا چند قسمت است


سریال هتل دل لونا در 16 قسمت ساخته شده و گفته می شود در صورت استقبال مخاطبان قسمت های بیشتری نیز ساخته خواهد شد. هر قسمت این سریال 70 تا 90 دقیقه است و از شبکه فیلیمو به صورت زیرنویس پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.