2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال دلدادگی

خلاصه داستان و بازیگران سریال دلدادگی

جزئیات سریال دلدادگی که سریالی عاشقانه است را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال دلدادگی سریالی محصول کشور ترکیه است که تمی عاشقانه دارد. 

 


خلاصه داستان سریال دلدادگی


ثروت (بنو ییلدیریم) زن میانسالی است که به عنوان برنامه ریز جشن عروسی فعالیت می کند. به خاطر اینکه مادرش وقتی که او ۱۲ ساله بوده آنها را ترک کرده است، او به مادری برای دو خواهر کوچکترش تبدیل شده است.
برای خوشحالی آنها هر کاری که می توانسته انجام داده است، به همین دلیل او با وجود اینکه سالهاست با ییلماز(تیموچین اسن) ازدواج کرده است ولی نمی خواهد بچه دار شود. آنها مشکلاتی در ازدواجشان دارند و زمان سختی را می گذرانند.

بازیگران سریال دلدادگی چه کسانی هستند

خواهر کوچکترش سعادت (سلما ارگچ) دختر جوان و ساده ایست که در یک جواهر فروشی کار می کند. او با آسرین (فیرات چلیک) مدت ۹ ماه است که نامزد کرده است و قصد دارد به زودی با وی ازدواج کند.
او بسیار خوشحال است و فکر می کند که یک مرد عالی پیدا کرده است.

 


کوچکترین خواهر سودا (سینم کوبال)، دانشجوی حقوق است و می خواهد که زندگی مرفهی برای خود دست و پا کند. او می خواهد پس از فارغ التحصیل شدن از دانشکده حقوق در موسسه حقوقی معروف شروع به کار کند.
زندگی این سه خواهر در یک دلدادگی زیر و رو می شود و آنها چاره ای ندارند جز شروع یک زندگی جدید با یکدیگر. آنها برای ازدواج سعادت برنامه ریزی می کنند. همه چیز آماده و درست است به جز داماد. آسرین یک دزد حرفه ایست که برای دزدی کردن از جواهر فروشی که سعادت در آنجا کار می کند نقشه ریخته است. او تظاهر کرده است که عاشق سعادت شده است تا بتواند کلیدهای جواهر فروشی را بدست آورد و در دلدادگی عروسیشان به آنجا دستبرد بزند.

سریال دلدادگی چند قسمت است


حالا سعادت در روز عروسی اش تنها مانده و یکی از مظنونین دزدی جواهر فروشی محسوب می شود. در همین حین، ثروت در مورد خیانت شوهرش مطلع می شود و سودا از دانشگاه به علت تقلب در امتحان اخراج شده است.

 


بازیگران سریال دلدادگی 


بنو ییلدیریم بازیگر نقش ثروت، سلما ارگچ بازیگر نقش سعادت، سینم کوبال بازیگر نقش سودا،تیموچین اسن بازیگر نقش ییلماز، فیرات چلیک بازیگر نقش آسرین، سزای آیدین بازیگر نقش مظفر، جان یامان بازیگر نقش بدیر، نیهان بویوکائاچ بازیگر نقش آلِو، پامیر پکین بازیگر نقش کمال، کان ییلماز بازیگر نقش تیبت، زرین نیسانجی بازیگر نقش لاله، گومچه آلپای بازیگر نقش چیشی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی نکرده اند. 

 


سریال دلدادگی چند قسمت است 


سریال دلدادگی در مقایسه با سایر سریالهای ترکی کوتاه است. این سریال90 قسمت است و هرچند داستان جذاب آن باعث شده بود که ببینندگان درخواست کنند قسمت های بیشتری از این سریال ساخته شود اما عوامل نپذیرفتند چرا که کارگردان معتقد بود این سریال دیگر تمام شده است. 
سریال دلدادگی از شبکه شو تی وی ترکیه پخش شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.