2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازیگر گاندو کرونا گرفت

بازیگر گاندو کرونا گرفت

یکی از بازیگران اصلی سریال گاندو به کرونا مبتلا شد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پیام دهکری بازیگر نقش مایکل هاشیمان در سریال گاندو به کرونا مبتلا شد. 

 


پیام دهکردی در سریال گاندو بازی کرده و یکی از پرچالشترین نقش هایش را به اجرا گذاشت. بازی پیام دهکردی در این سریال جاسوسی با نقدهای بسیاری همراه بود چون این سریال برضد برجام و تیم مذاکره کننده هستی ایران ساخته شده است. 

 


پیام دهکردی زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶، شهرکرد بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان و بازیگری و مدیر مسئول مؤسسهٔ فرهنگی هنری امید پیام دهکردی است. وی از بازیگران در عرصه تئاتر بوده و در سینما و تلویزیون نیز کارهایی از خود بجا گذاشته‌است. او چندین کتاب صوتی با همکاری موسسه نوین کتاب گویا منتشر کرده است.

پیام دهکردی کرونا گرفت


او درباره ابتلایش به بیماری کرونا گفت: مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی بودیم و دو روز قبل تست کامل برای کرونا دادم و مشخص شد که به این ویروس مبتلا شدم و در حال حاضر داروها را مصرف و روند درمانی را طی می کنم. 

 


پیام دهکردی در سریال گاندو2 هم در یک سکانس بازی کرد و دوباره نقش مایکل هاشمیان را داشت. هرچند سریال گاندو تلاش دارد عنوان کند داستان بر اساس واقعیت است اما مقامات مسئول در سیاست خارجی از جمله وزیر امور خارجه این سریال را سراسر دروغ عنوان کرده است . برخی منتقدان نیز این سریال را انتقام گیری سیاسی می دانند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.