2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
بیوگرافی کامل نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

بیوگرافی کامل نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار است. بیوگرافی او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -نازنین هاشمی بازیگر جوانی است که وقتی جلوی دوربین رفت 24 ساله بود. 

نازنین هاشمی بازیگر متولد سال ۱۳۷۶ است و کار در حوزه بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او بعد از بازی در چند تئاتر وارد دنیای تصویر شد و در سریال احضار که یک سریال مامورایی است جلوی دوربین رفت. 
 نازنین هاشمی متولد 19 مرداد ماه است. او با حضور در کلاس های بازیگری آزاد این هنر را آموخت و وارد تئاتر شد. 

نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار


زندگی حرفه ای  نازنین هاشمی 


این هنرمند فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی است و  بازیگری را در کلاس‌های خصوصی بازیگری در آموزشگاه سینمایی جهان نما گذرانده است.
نازنین هاشمی فعالیت خود را با حضور در تئاتر و نمایش های نظیر «سرشاخ» «دوشیزه جولیا« «زاویه زنجیر« «پارازیت» آغاز کرده است پس از آن اولین تجربه حرفه‌ای او حضور در سریال «احضار» است. 
نازنین هاشمی بعد از بازی در چند تئاتر به خاطر مهارتی که به دست آورده بود به علیرضا افخمی معرفی شد تا برای بازی در سریال احضار تست بدهد و از میان دهها نفر به عنوان بازیگر این سریال انتخاب شد. نازنین هاشمی در سریال احضار نقش شکیبا را بازی می کند. او یکی از نقش های اصلی این سریال است. 
این سریال بازیگرانی توانمندی همچون آرش مجیدی افسانه چهره‌آزاد رضا‌توکلی صالح میرزاآقایی دارد و داستان آن نیز بسیار جالب است. 

شکیبا در سریال احضار

 

 زندگی خصوصی نازنین هاشمی


نازنین هاشمی از کودکی رویای  بازیگر شدن داشت و هرچند در رشته شیمی تحصیل کرد اما همچنان به برای تحقق رویایش یعنی بازیگری تلاش کرد و در نهایت موفق شد. 
نازنین هاشمی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده ، نازنین هاشمی هرچند با خانواده اش رابطه ای صمیمی دارد اما برای دور کردن آنها ازحواشی کاری اش عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است. 

 


سریال احضار نقطه عطفی در زندگی کاری اوست. او در این سریال با کارگردان زبده ای کار کرده است و بازیگران مطرحی چون افسانه چهره آزاد ، خیام وقار کاشانی و آرش مجیدی هم بازی شده است. بجز نازنین هاشمی در سریال احضار چند بازیگر جوان دیگر نیز حضور دارند که از جمله آنها دینا هاشمی است. هرچند این دو فامیلی مشابه دارند اما نسبتی با هم ندارند. 

 

 

نمایش های نازنین هاشمی


زاویه زنجیر

پارازیت

سرشاخ

دوشیزه جولیا

اعترافات

اجراخوانی نمایشنامه خوانی گاو

نمایشنامه خوانی به همین سادگی
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.