2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

بیوگرافی کامل آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

بیوگرافی آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -آدرینا صادقی ، بازیگر جوانی است که با سریال احضار به تلویزیون معرفی شد. 

 


هرچند سابقه بازیگری آدرینا در حوزه تئاتر بسیار زیاد است و او یکی از حرفه های این رشته است اما در دنیای تصویر او برای اولین بار در سریال احضار مقابل دوربین قرار گرفت. 

ادرینا صادقی در سریال احضار


آدرینا صادقی بازیگری را از کودکی آغاز کرد و بعد از اینکه بزرگتر شد در کلاس های بازیگری شرکت کرد . به صورت حرفه ای این هنر را آموخت. او در تئاترهای زیادی بازی کرده است و از بهترین های تئاتر محسوب می شود. 


آدرینا صادقی متولد دهه 70 است. علاقه بسیار زیاد او به بازیگری باعث شد تا او همه توان و تلاشش را برای موفقیت در اینکار بگذارد. 


آدرینا صادقی در سریال احضار


آدرینا صادقی در سریال احضار برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت. او در این سریال نقش مائده را بر عهده دارد. مائده در واقع نقش اصلی سریال را دارد و دختری است که با دوستش زهره بابازی  مینو آذرمگین  در جنگلی در شمال کشور گرفتار می شود و اتفاقاتی برای او می افتد که تصور می کند جن به او حمله کرده است. 

مائده در سریال احضار


زندگی خصوصی آدرینا صادقی


از زندگی خصوصی آدرینا صادقی اطلاعاتی در دست نیست. او هیچ اطلاعاتی از خودش منتشر نکرده و به نظر می رسد دوست ندارد زندگی خصوصی و کاری اش تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند. اما آنچه عوامل سریال احضار گفته اند او دختری بسیار منظم و باهوش است که همیشه سر وقت برسر فیلمبرداری حاضر می شود و همه تمرکزش روی پیشرفت در این حوزه است. آدرینا صادقی در کنار آرش مجیدی و افسانه چهره آزاد و .... در سریال احضار بازی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها
Sara 1400/05/19
واقعا بازیش توی احضار حرف نداشت❤💫

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.