2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان ، بازیگران و ساعت پخش و تکرار سریال رعد و برق

خلاصه داستان ، بازیگران و ساعت پخش و تکرار سریال رعد و برق

خلاصه داستان و جزئیات سریال رعد و برق را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال رعد و برق ، سریالی است درباره اتفاق سیل سیستان و بلوچستان که بهروز افخمی آن را نوشته و کارگردانی کرده است. 

 


خلاصه داستان سریال رعد و برق


 اواخر سال97 و اوایل 98 مردم برخی از استان‌ها درگیر ماجرای سیل شدند و می‌توان گفت همه ایران را تحت‌الشعاع قرار داد؛ البته موضوع سیل به خوشحالی مردم سیستان‌وبلوچستان منجر شد زیرا دریاچه هامون دوباره جان‌تازه‌ای گرفت. موضوع سیل، حوادث خودش را در برخی استان‌ها داشت و خانه‌های بسیاری را خراب کرد که سریال رعدوبرق هم به ماجراهای سیل می‌پردازد.

 


بازیگران سریال رعد و برق 


مهران رجبی: نقش حاج‌حسین قصه ، شهین تسلیمی: در این سریال نقش همسر حاج‌حسین ، شهرام قائدی: نقش بهیاری را بازی می‌کند که در هلال‌احمر مشغول به کار است. سام کبودوند: نقش فرمانده سپاه آق‌قلا را بازی خواهد کرد ،محمد فیلی: این بازیگر نقش آخوند حبیب لی ،مختار سائقی: در این سریال نقش آراز را به عهده دارد .

 


ساعت پخش و تکرار سریال رعد و برق


سریال رعد و برق هر شب در ایام ماه رمضان در ساعت زمان پخش: ساعت 23 پخش می شود و دو بار در روز هم تکرار خواهد شد. 
سریال رعد و برق را بهروز افخمی کارگردانی کرده است. تهیه کنندگی این سریال را داود هاشمی، تهیه‌کنندگی این سریال را به عهده دارد و تا امروز سریال‌هایی همچون پرستاران، پنج‌کیلومتر تا بهشت، عملیات125 و... را تهیه کرده است. هاشمی در این سریال با وجود سختی‌هایش تصمیم گرفت همه صحنه‌ها را بازسازی کند مگر در شرایطی که امکان بازسازی وجود نداشته باشد. او در گذشته با بهروز افخمی همکاری داشته و بار دیگر این همکاری را تکرار کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.