2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل آرش مجیدی بازیگر نقش فرهاد در  سریال احضار

بیوگرافی کامل آرش مجیدی بازیگر نقش فرهاد در سریال احضار

بیوگرافی کامل آرش مجیدی بازیگر نقش فرهاد در سریال احضار را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -آرش مجیدی بازیگر بی حاشیه ایرانی است که بیشتر کارهای او در حوزه سریال بوده است. 

 


آرش مجیدی با فیلم شوکران در نقش برادر فریبرز عربنیا جلوی دوربین رفت و پس از آن وارد تلویزیون شد. 
آرش مجیدی متولد سال 53 در آباده استان فارس است.او در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و هم دوره حامد بهداد و حمید گودرزی بوده است. آرش مجیدی 6 ماه هم با حامد بهداد هم خانه بوده است. 

آرش مجیدی بازیگر سریال احضار در کنار همسرش


آرش مجیدی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورد؛ مجیدی با سریال رستگاران درنقش یک پلیس چهره شد و همچنین با ایفای نقش در سریال زیر هشت ساخته سیروس مقدم نشان داد که از استعداد بالایی برخوردار است.

 


زندگی خانوادگی آرش مجیدی


آرش مجیدی در خانواده ای کم جمعیت به دنیا امد. پدرش مهندس و مادرش معلم است. او فرزند بزرگ خانواده است و در سال 83 با همسرش میلیشیا مهدی نژاد ازدواج کرد. آنها دختری به نام میشا دارند که رابطه پدر و دختر یک رابطه بسیار قوی است. 

 


آرش مجیدی و ورزش


آرش مجیدی به صورت حرفه ای کوهنوردی می کند و پاراگلایدر سوار است. او این ورزش را سالهاست دنبال می کند و به همین دلیل هم بدن ورزیده و روی فرمی دارد. 

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر سریال احضار


او این شانس را نداشت که خانواده اش در کارش همراهی اش کنند. آرش مجیدی در مصاحبه ای گفته است وقتی تصمیم گرفت وارد دانشگاه شود و تئاتر بخواند با مخالفت شدید خانواده اش روبه رو شد اما تصمیمش را گرفته بود و مجبور شد به خاطر این تصمیم خانه را ترک کند. در نهایت البته خانواده اش همراهی اش کردند و او را تنها نگذاشتند. هرچند آرش مجیدی در بزرگسالی درک درستی از ماجرا پیدا کرد و علت مخالفت خانواده اش را عدم تامین مخارج زندگی در دنیای هنر عنوان کرد اما در آن زمان فکر می کرد تصمیم درستی گرفته است. 

 


آرش مجیدی می گوید : من برای دلم وارد هنرپیشه  شدم و از اینکه بازیگر هستم خوشحالم و لذت می برم. حالا هم رابطه بسیار خوبی باپدر ومادرم و همسرم دارم. 
آرش مجیدی به تازگی در سریال احضار در نقش فرهاد  بازی کرده است. 

 

 

فیلم شناسی آرش مجیدی


شبانه (1384)
گاوخونی (1381)
شوکران (1377)
سر به مهر (1392)

 


سریالهای تلویزیون


من یک مستاجرم
و خداوند عشق را آفرید
آخرین گناه
زیر هشت
رستگاران
شیدایی
ارمغان تاریکی
جلال الدین
برنامه ریزی آرش مجیدی
گاوخونی (1381)
آقا (1382)
سرباز 
احضار
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.