2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی مهرزاد جعفری بازیگر نقش حامد در سریال احضار

بیوگرافی مهرزاد جعفری بازیگر نقش حامد در سریال احضار

بیوگرافی مهرزاد جعفری بازیگر نقش حامد در سریال احضار را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -مهرزاد جعفری متولد سال 1369 است و پیش از حضور در دنیای بازیگری به ترجمه کتاب و زیرنویس فیلم مشغول بود و مدتی است که قدم در دنیای بازیگری گذاشته است.

اولین تجربه بازیگری مهرزاد جعفری سال 94 با نمایش نیازمندی ها به کارگردانی سیما تیرانداز رقم خورد و بعد از آن نقش های کوتاهی در سریال عاشقانه و گشت پلیس را برعهده گرفت و با این سریال ها تجربه بازیگری در مقابل دوربین را هم کسب کرد.

مهرزاد جعفری در سریال از سرنوشت


 سریال از سرنوشت


سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل ساخته شد و مهرزاد جعفری در دومین فصل این سریال به ایفای نقش پرداخت.

مهرزاد جعفری در فصل دوم سریال از سرنوشت بازیگر نقش نوید برادر همکلاسی آرزو بود و با بازی در این سریال و در کنار هنرمندانی جوانی چون دارا حیایی و کیسان دیباج بیش از پیش دیده شد.

 

مهرزاد جعفری در سریال بچه مهندس

 سریال بچه مهندس


سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری در سه فصل ساخته شد و مهرزاد جعفری در فصل سوم این سریال بازیگر نقش مسعود تابش بود که ادامه نقش جوانی او را سعید کریمی بازی کرد.

بازی در نقش پسری با شیطنت های خاص به نام مسعود در سریال بچه مهندس نقطه عطفی در کارنامه هنری مهرزاد جعفری بود و باعث شهرت بیشتر او شد.

 

 

 سریال شرم


مهرزاد جعفری در جدیدترین تجربه بازیگری اش در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری مقابل دوربین رفت و بازیگر نقش نیما پسر مختاری و مریم با بازی آشا محرابی است.

این بازیگر جوان در سریال شرم در کنار هنرمندانی چون آشا محرابی، فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، الهام طهموری، میلاد میرزایی، سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، سیاوش طهمورث، نیما نادری و... به ایفای نقش پرداخت.

مهرزاد جعفری


مهرزاد جعفری در سریال احضار


مهرزاد جعفری در دنیای بازیگری خیلی زود پیشرفت کرد. مهمترین دلیل آن بی حاشیه بودن و تسلطتش در بازیگری است. او در سریال احضار نقش حامد را بازی می کند. 
حامد در سریال احضار پسری سرکش است که مقابل پدرش قرار گرفته است.  مهرزاد جعفری در این سریال نقش متفاوتی را بازی کرده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.