2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بازیگران سریال خون شیرین ،خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال

بازیگران سریال خون شیرین ،خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال

بازیگران سریال خون شیرین و خلاصه داستان آن را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - سریال خون شیرین سریالی است با تم عاشقانه و ساخت کشور کره جنوبی. سریال خون شیرین محصول سال 2021 کشور کره جنوبی است. 

 


خلاصه داستان سریال خون شیرین 


یون سئو، دختر دبیرستانی، متولد از یک پدر خون آشام و مادر انسان، یک نیمه خون آشام 118 ساله است. تنها هدف او داشتن یک زندگی مسالمت آمیز و عادی است . 

 

بازیگران سریال خون شیرین
یون سئو، دختر دبیرستانی، متولد از یک پدر خون آشام و مادر انسان، یک نیمه خون آشام ۱۱۸ ساله است. تنها هدف او داشتن یک زندگی مسالمت آمیز و عادی است. وی با حس بویایی و چشایی عالی، به عنوان مهماندار یک بار کار می کند. او می خواست از دست پدرش فرار کند و زندگی عادی انسانی داشته باشد. در عین حال نسبت به پدرش نفرت زیادی دارد. در سوی دیگر میو رو در دبیرستان یون سو را له می کند. او همچنین دارای خون شیرینی است که خون آشام ها و گرگینه های دیگر را به خود جلب می کند و همین امر زندگی را پیچیده می کند. یئون سو به خون MeoRu تمایل زیادی پیدا می کند. او سعی می کند از او در برابر کسانی که برایش شکار می کنند محافظت کند. سو جونگ هم دوست یون سئو است که علاقه ای به تحصیل ندارد و به ظاهر علاقه مند است و …

 


بازیگران سریال خون شیرین 


دا یونگ ، کینگ مین وو ، کیم او جین ، کیم جی وونگ ،ریال سانگ چی یانگ چهار بازیگر اصلی این سریال هستند که یک عشق رمانیک را رقم می زنند. 

سریال خون شیرین چند قسمت است


سریال خون شیرین چند قسمت است 


سریال خون شیرین 12 قسمت است که هر قسمت در 15 دقیقه تهیه شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.