2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
واکنش فرشته حسینی به ویدئوی عاشقانه نوید محمدزاده

واکنش فرشته حسینی به ویدئوی عاشقانه نوید محمدزاده

فرشته حسینی با انتشار ویدئویی که نوید محمدزاده از او منتشر کرده نسبت به کار نوید محمدزاده واکنش نشان داد

جامعه پویا -نوید محمدزاده بعد از ماهها حرف های غیررسمی ویدئویی منتشر کرد و فرشته حسینی بازیگر افغانستانی مقیم ایران را جان خود خطاب کرد. 
این ویدئو که شادی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک قایق را نشان می دهد به بهانه تولد فرشته حسینی منتشر شد. برخی از سلبریتی ها از جمله پریناز ایزدیار ، امیر جعفری و هومن سیدی به این ویدئو واکنش نشان داده با ارسال استیکر قلب در شادی نوید محمدزاده شریک شدند. 

 


حالا و بعد از چند ساعت از انتشار این ویدئو فرشته حسینی در واکنش به کاری که نوید محمدزاده کرده ویدئو را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و خطاب به نوید محمدزاده نوشته است :" جهانی که من و تو ساختیم " با  استیکر قلب احساسات خود را به نوید محمدزاده نشان داده است. 

فرشته حسینی و نوید محمدزاده


در چند ماه گذشته اخباری از رابطه نزدیک نوید محمدزاده و فرشته حسینی منتشر شد و در نهایت با صحبت های یک مجسمه ساز افغانستانی درباره خریدهای نوید محمدزاده از او به واسطه فرشته حسینی و سفر نوید محمدزاده به افغانستان همراه فرشته حسینی یکبار دیگر این دو هنرپیشه سر زبانها افتادند. 

 


فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که در ایران به دنیا آمد و وارد سینمای ایران شد. او شخصیتی معترض دارد و نسبت به ملیتش تعصب خاصی دارد و واکنش هایی نیز در این زمینه نشان داده است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی هم بازی بودند و فرشته حسینی نقش خواهر نوید محمدزاده را بازی می کرد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.