2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حسام نواب صفوی بازیگری  با حاشیه های بسیار

حسام نواب صفوی بازیگری با حاشیه های بسیار

حسام نواب صفوی بازیگری است که حواشی بسیاری در زندگی او ایجاد شده بیوگرافی کامل حسام نواب صفوی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -حسام نواب صفوی بازیگر ، موزیسین و وکیل ایرانی است. حسام نواب صفی در سال 53 در تهران به دنیا آمده است. 
حسام نواب صفوی متولد خرداد ماه است او در خانواده ای سطح بالا به دنیا آمد و زندگی کرد. او بازیگری را از جوانی آغاز کرد و در فیلم های مطرحی نیز بازی کرد. 

 


او کلاس های بازیگری را در کلاس های استاد مرحوم سمندریان پشت سر گذاشت و بعد با سریال بازگشت به خانه جلوی دوربین رفت. حسام نواب صفوی به دلیل چهره زیبا و قد بلندی که داشت و البته هنری که در بازیگری دارد بسیار مورد توجه کارگردانها قرار گرفت و فیلم های زیادی بازی کرد. 

حسام نواب صفوی بازیگر

 

زندگی خصوصی حسام نواب صفوی


 پدر حسام نواب صفوی  قاضی دادگستری و عمویش  ترانه سرای مطرح کشور است. حسام نواب صفوی سه برادر دارد که دو تن از آنها در آمریکا زندگی می کنند و یکی در آفریقا ساکن است. او به دلیل اینکه برادرانش در آمریکا هستند به این کشور رفت و آمد زیادی دارد. حسام نواب صوفی علاوه بر اینکه بازیگری می کند وکیل دادگستری نیز هست. او تنها پسر خانواده بود که راحت پدر را ادامه داد و حقوق خواند اما ترجیح داد به جای اینکه وکیل دادگستری شود در حرفه وکالت فعالیت کند و در حال حاضر وکیل پایه یک دادگستری است. حسام نواب صفوی علاوه بر بازیگری و وکالت  دستی هم در موسیقی دارد و نوازندگی هم می کند. 

او در محله میرداماد تهران به دنیا آمده و در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک درس خواند و کارشناسی بازیگری خود را از دانشگاه هنر و معماری دریافت کرد. همچنین در دانشکده حقوق نیز مشغول به تحصیل شد.

 

حساب نواب صفوی وکیل دادگستری


حاشیه های زندگی حسام نواب صفوی


حسام نواب صفوی بازیگری است که یا به خاطر فیلم هایش سر زبانهاست و یا به خاطر فعالیت های حاشیه ای که دارد. یکی از مسایلی که نام او را بر سر زبانها انداخت شکایت از شبکه فارسی وان بود. حسام نواب صوفی از این شبکه به خاطر توهین شکایت کرده است. ماجرای شکایت از شبکه فارسی وان به موضوع پیشنهاد یکی از کارگردنهای هالیوود به حسام نواب صفوی برمی گردد حسام در صفه اینستاگرامش نوشته بود که به او پیشنهاد شده تا در نقش الویس پریسلی بازی کند و دلیل این پیشنهاد هم شباهت زیاد چهره اش به الویس است اما مجری این شبکه مدعی شد ادعای آقای صفوی کذب است و همین موضوع شکایت حسام نواب صفوی شد. 

 


دومین حاشیه غیر سینمایی حسام نواب صفوی نامه اش به ولادیمیر پوتین بود واب صفوی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به رئیس‌جمهور روسیه نوشت: سلام آقای پوتین، مردم گردشگر ما نیز می‌توانند به کریمه بیایند؟ دستوری اعمال فرمایید مردم ما بدون ویزا به مردم شما در کریمه بپیوندند لااقل می‌دانیم دلار و ارز مملکت دست رفقای خودمان می‌آید. قسمتی دیگر از نامه نیز خطاب به مردم ایران است. او از مردم خواسته تا به روسیه سفر کنند.

 

چندی بعد وی ادعا کرد که خواه پوتین نامه او را خوانده، یا نخوانده باشد او جواب نامه‌اش را گرفته‌است. او با گذاشتن عکسی از ولادیمیر پوتین و جملاتی به نقل از او خطاب به مردم روسیه گفته: «شما آزاد هستید به هر کجا که خواستید سفر کنید، این حق شماست. اگر دنبال خوشی‌های زودگذر و بی‌فایده هستید به ترکیه سفر کنید و پولتان را در شکم قاتلین فرزندان‌تان بریزید، اما اگر به دنبال فرهنگی چند هزارساله و آرامش روح خویش هستید، قطعاً باید به ایران سفر کنید. این توصیه من به شماست.» اظهارات منتسب به پوتین که حسام نواب صفوی به آن استناد کرده‌است، در هیچ خبرگزاری رسمی تأیید نشده‌است. 

 

حسام نواب صفوی
موضعگیری های سیاسی حسام نواب صفوی هم همیشه او را در مرکز توجه قرار داده است یکی از این موضعگیری ها درخواست او از نیروهای امنیتی برای حفاظت از اروپا بود. واب صفوی پس از حملات تروریستی در پایتخت بلژیک ادعا کرد داعش از پلیس اروپا ترسی ندارد و از نیروهای دفاعی ایران درخواست کرد امنیت اروپا را به عهده بگیرد.

 


حسام نواب صفوی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده ودر بیمارستان بستری شده بود هنگام ترخیص از آی سی یو بازهم با حاشیه روبه رو شد کیکی که به عنوان کیک ترخیص برای او خریداری کرده بودند مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و برای او حواشی درست کرد. 
حاشیه های زندگی حسام نواب صفوی به اینجا ختم نمی شود و همچنان او مجبور شد برای مدتی کامنت های صفحه مجازی اش را ببندد.

 


فیلم شناسی حسام نواب صفوی


 ۱۳۹۵    زیر سقف دودی    
۱۳۹۵    آس و پاس        
۱۳۹۵    نهنگ عنبر ۲    
۱۳۹۳    منشی مخصوص من        
۱۳۹۲    عملیات مهدکودک    
۱۳۸۹    اخراجی‌ها ۳    
۱۳۸۸    عروسک    ابراهیم وحیدزاده    
۱۳۸۷    تهران ۱۵۰۰    
۱۳۸۷    وقتی همه خوابیم    
۱۳۸۷    اخراجی‌ها ۲    
۱۳۸۶    کلاغ پر    
۱۳۸۵    مهمان    
۱۳۸۵    سوغات فرنگ
۱۳۸۴    ابراهیم خلیل‌الله    
۱۳۸۳    عروس فراری    
۱۳۸۳    سرود تولد
۱۳۸۳    ازدواج به سبک ایرانی    
۱۳۸۲    سیزده گربه روی شیروانی    
۱۳۸۲    شمعی در باد    
۱۳۸۱    عروس خوش قدم    
۱۳۸۰    اتانازی    
۱۳۸۰    نان، عشق و موتور ۱۰۰۰        
۱۳۷۸    اعتراض    

 


تلویزیون


۱۳۹۷    قطعه شو        
١٣٩٧    ایراندخت        
۱۳۹۴    معمای شاه    
۱۳۸۹    تبریز در مه    
۱۳۸۸    سال‌های مشروطه    
۱۳۸۵    کلاه پهلوی    
۱۳۷۷    کیف انگلیسی    
۱۳۷۵    بازگشت به خانه    
...    برابر با اصل    
۱۳۸۲    روشن‌تر از خاموشی


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.