2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
عاشقانه اشکان خطیبی برای همسرش آناهیتا درگاهی

عاشقانه اشکان خطیبی برای همسرش آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی بازیگر و خواننده متن عاشقانه ای برای همسرش نوشت و او را ستایش کرد. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -اشکان خطیبی بازیگر و خواننده برای همسرش آناهیتا درگاهی متن عاشقانه ای نوشت و او را به خاطر بازی اش در سریال می خواهم زنده بمانم ستایش کرد. 
اشکان خطیبی در این یادداشت عاشقانه با انتشار عکسی از همسرش  نوشت: 

 

آناهیتا درگاهی

فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی ...
این روزها وقتی بازی و درخشش ت در "می خواهم زنده بمانم" رو تماشا می کنم ، همه ی اون شب ها و‌ روزهایی رو به یادم می آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می کردی تجربه کنی ، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.
من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم.شاید بشه گفت تو با بازی در "ده سال تنهایی" و "نفرین قحطی زدگان" به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.
خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خودت ساختی ، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچ کس ،هیچی بدهکار نیستی.
حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.
 آناهیتا درگاهی در سریال می خواهم زنده بمانم نقش شیوا را بازی می کند او پزشک جوانی است که با کاوه با بازی علی شادمان رابطه عاشقانه دارد و برای کمک به کاوه دست به سرقت تریاک می زند. سریال می خواهم زنده بمانم سریالی ملودرام است که به حوادث دهه شصت می پردازد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.