2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

بیوگرافی پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین است. بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پرستو مقدم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است ، بازیگری کم کار اما تاثیرگذار است و نقش هایی را می پذیرد که تاثیر بسیار زیادی در داستان دارد. 

 

پرستو مقدم  در اولین تجربه خود در سال 1384 در فیلمی به کارگردانی سیروس الوند به نام «تله» حضور پیدا کرد. 

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه‌چهره خلیلی و سحر زکریا از جمله بازیگرانی بودند که او اولین همکاری خود را با آن‌ها انجام داد. این فیلم درباره مردی بود که در اولین شب ازدواج در پی یک تماس تلفنی از طرف یکی از بیمارانش منزل را ترک می‌کند. مظنون شدن تازه عروس به همسرش پای زنی دیگر را به زندگی آنها باز می‌کند.

 

مرسده در سریال ترش و شیرین

 این رابطه ظاهراً با ارتکاب قتل خاتمه می‌یابد و... . بعد از این در سال 1385 در تلویزیون برای اولین بار حضور پیدا کرد و در سریال «ترش و شیرین»‌ که رضا عطاران آن‌را کارگردانی کرده بود به نقش‌آفرینی پرداخت. 

 


پرستو مقدم توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم بر تجارب او افزود. تجربه بعدی پرستو مقدم در سال 1389 در سریال سعید آقاخانی «خوش‌نشین‌ها» بود. 

مقدم در این سریال همبازی بازیگرانی مانند علی صادقی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین و امیر غفارمنش بود. سریال «بچه‌های نسبتا بد» و تله فیلم «گزارش یک اعدام» و فیلم «مزد عشق» از دیگر آثار پرستو مقدم هستند. «بچه های نسبتا بد» داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می‌دزدند.

 

پرستو مقدم در سریال ترش و شیرین

 این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود... . «مزد عشق» درباره زوج جوانی بود که برای گذراندن ماه عسل به شمال می روند، در یک مهمانی آنها را بیهوش می کنند و در حال استعمال مواد مخدر از آنها عکس تهیه و اقدام به اخاذی میکنند.... جالب است بدانید که در میان بازیگران خشایار راد با 2 مرتبه، حمید لولایی با 2 مرتبه و اشکان خطیبی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با پرستو مقدم داشته‌اند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.