2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال مست عشق چند قسمت است خلاصه داستان وبازیگران

سریال مست عشق چند قسمت است خلاصه داستان وبازیگران

سریال مست عشق سریالی ایرانی است که با بازیگران ایرانی و ترکیه ای است. جزئیات این سریال ، خلاصه داستان و تعداد قسمت ها و بازیگران آن را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال مست عشق سریالی ساخت کشور ایران است که بازیگران ترکیه ای نیز در آن بازی کرده اند. هرچند اینکار با تهیه کنندگی تهیه کننده ای ایرانی ساخته شده اما سرمایه گذار ان یک شرکت ترکیه ای است. 

هانده ارچل در سریال مست عشق


خلاصه داستان سریال مست عشق


سریال مست عشق یک داستان تاریخی است این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که در این اثر هنرمندان بنامی چون سید شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و دو هنرمند محبوب ترک، بنسو سورال در نقش مریم و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


بازیگران سریال مست عشق


پارسا پیروزفر    مولانا
شهاب حسینی    شمس تبریزی
بنسو سورال             مریم
بوراک توزکوپاران    سلطان ولد
بوران کوزوم      علاءالدین
سلما ارگچ             همسر مولانا
حسام منظور    حسام‌الدین چلبی
هانده ارچل       کیمیا دختر مولانا

شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی  در سریال مست عشق

همایون شجریان در مست عشق 

موسیقی فیلم مست عشق را همایون شجریان و سهراب پورناظری ساخته و اجرا کرده اند. 

 

پارسا پیروزفر در نقش مولانا در سریال مست عشق


سریال مست عشق چند قسمت است 


سریال مست عشق در واقع فیلم سینمایی است که حسن فتحی آن را نویسندگی و کارگردانی کرده است اما به دلیل اختلافاتی که بین تهیه کننده ایرانی و سرمایه گذار ترک بوجود آمد سرمایه گذار ترک حق پخش و امتیاز آن را از دست تهیه کننده ایرانی خارج کرد و آن را به صورت سریال در چند قسمت منتشر کرد. سریال مست عشق در7 قسمت پخش شده است. این سریال در صورتی که اختلافی بین تهیه کننده ایرانی و سرمایه گذار ترکیه ای رخ نمی داد روند دیگری را طی می کرد.  

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.